Gjest Never lose ur hope! Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hei, Hva synes dere om pakistanske jenter og norske gutter som er sammen? Kjenner dere noen? 0 Siter
Gjest flink bisk Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg lurer på en ting. Voldtar pakistanske gutter på samma måten i pakistan som her? 0 Siter
Gjest Never lose ur hope! Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg lurer på en ting. Voldtar pakistanske gutter på samma måten i pakistan som her? ehh...and u r asking me because? 0 Siter
Gjest flink bisk Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 ehh...and u r asking me because? fordi jeg lurte på det. 0 Siter
Gjest Never lose ur hope! Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Jeg lurer på en ting. Voldtar pakistanske gutter på samma måten i pakistan som her? Ehh..ja vel..tror ikke det nei. 0 Siter
Gjest flink bisk Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ehh..ja vel..tror ikke det nei. Hvorfor det tror du? 0 Siter
Gjest Never lose ur hope! Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Hvorfor det tror du? Ser ut som noen her har fritime problems..*hint hint* 0 Siter
Gjest Never lose ur hope! Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Ser ut som noen her har fritime problems..*hint hint* Uff, nå skriver jeg bare tull, sorry. 0 Siter
Gjest Never lose ur hope! Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Uff, nå skriver jeg bare tull, sorry. Hvordan kan du ha samme nick som meg?? 0 Siter
Gjest Never lose ur hope! Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Helt topp det Kjenner du noen? Eller er du en av dem;) 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Kjenner du noen? Eller er du en av dem;) Fulgte ikke med på overskriften jeg..he he Er ikke en av dem,kjenner heller ingen,men syns det er helt greit... Kunne godt blitt sammen med en av annen kultur en meg,uten problem... 0 Siter
Prozak Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det finnes vel knappt. Muslimske menn har lov til å harve over, og evt. omvende til undertrykkelse, vantro kvinner. Muslimske kvinner har overhodet ikke lov til å innvolvere seg med vantro menn. "..................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det finnes vel knappt. Muslimske menn har lov til å harve over, og evt. omvende til undertrykkelse, vantro kvinner. Muslimske kvinner har overhodet ikke lov til å innvolvere seg med vantro menn. "..................................." Jeg vet om et par stykker som holder seg til norske menn. Det ser også ut som om enkelte av deres venninner gjør det samme. Men de kjenner jeg ikke så godt til. Dog er foreldra ganske frisinnede de også. Tror ikke de henger unga sine for å bli norske. De har til og med gitt dem norske navn. For øvrig gode eksempler på førstegenerasjonspakistanere som faktisk integrerte seg skikkelig i Norge, til tross for sin tro. De er vel ikke akkurat i overtall. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Naboen min er samboer med en nordmann. Dessuten kjenner jeg ei som stakk av fra foreldrene og havnet i fosterhjem og deretter giftet seg med en nordmann. Så de finnes ) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg vet om et par stykker som holder seg til norske menn. Det ser også ut som om enkelte av deres venninner gjør det samme. Men de kjenner jeg ikke så godt til. Dog er foreldra ganske frisinnede de også. Tror ikke de henger unga sine for å bli norske. De har til og med gitt dem norske navn. For øvrig gode eksempler på førstegenerasjonspakistanere som faktisk integrerte seg skikkelig i Norge, til tross for sin tro. De er vel ikke akkurat i overtall. Ikke akkurat nei, men det er jo bra at det finnes noen. Da snakker vi jo om integrasjonsvillige OG ikke-ekstreme muslimer. "......................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Ikke akkurat nei, men det er jo bra at det finnes noen. Da snakker vi jo om integrasjonsvillige OG ikke-ekstreme muslimer. "......................................" Tror kanskje de som kom først til Norge hadde lettere for å integrere seg enn de som kommer i dag. Vill synsing fra min side, men det er i hvert fall det jeg ser med egne øyne når jeg tenker på innvandrere jeg vokste opp med. Som disse jentene. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Tror kanskje de som kom først til Norge hadde lettere for å integrere seg enn de som kommer i dag. Vill synsing fra min side, men det er i hvert fall det jeg ser med egne øyne når jeg tenker på innvandrere jeg vokste opp med. Som disse jentene. Det var jo snakk om arbeidsinnvandrere som kom på 70-tallet. De har vi egentlig ikke i dag - ikke på samme måten, ihvertfall. Så det er ikke umulig at det er en forskjell, tror jeg. "........................................" 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hvordan kan du ha samme nick som meg?? Fordi du ikke har reservert nicket ditt vel. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Kjenner ingen personlig, men vet de finnes ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.