fineline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg synes det samme om dem som om pakistanske gutter som gifter seg med norske jenter, eller andre jenter som gifter seg med gutter. Jeg kjenner en nordmann som er gift med en pakistaner, men jeg har aldri møtt henne. Jeg kjenner også en svensk dame som er gift med en pakistansk mann. Jeg kjenner også en mann fra Colombia som er gift med en norsk dame, og en mann fra Venezuela som er gift med en norsk mann (jeg har aldri møtt ektefellene). Alle disse ekteskapene går under begrepet flerkulturelt ekteskap. Kommer på en del flere slike ekteskap/forhold, og så kjenner jeg en del amerikanere som har forskjellig kulturell bakgrunn. Jo jeg har vist en venn som er forelsket i en kurdisk jente, men hun er selvstendig og vil ikke ha en mann;) Dama har bein i nesa og har høy utdannelse og bra stilling. Kan godt hende at jeg kjenner utradisjonelle mennesker, men jeg oppfatter dem ikke slik. Pleier ikke å spørre dem om de har problemer i ekteskapene og regner ikke med at de har noen svar eller sammenligningsgrunnlag. 0 Siter
EllaJo Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Kjenner ingen personlig nei, men har sett mange som henger sammen 0 Siter
Gjest villig Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Ikke akkurat nei, men det er jo bra at det finnes noen. Da snakker vi jo om integrasjonsvillige OG ikke-ekstreme muslimer. "......................................" Eller asimmileringsvillige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.