Gå til innhold

Har partneren din..

Anbefalte innlegg

Gjest ja si det du
Skrevet

..kalt deg feit noen gang? Og hvordan opplevde du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske tynn, så nei. Jeg tror uansett ikke han ville ha gjort det. Han drømmer om meg med kul på magen. Hadde han kalt meg fet, hadde han blitt kasta ut.

Gjest ja si det du
Skrevet

Jeg er ganske tynn, så nei. Jeg tror uansett ikke han ville ha gjort det. Han drømmer om meg med kul på magen. Hadde han kalt meg fet, hadde han blitt kasta ut.

Hehe;)

Gjest Avancia
Skrevet

"Hadde han kalt meg fet, hadde han blitt kasta ut."

Er det du som eier leiligheten/huset? :)

Skrevet

"Hadde han kalt meg fet, hadde han blitt kasta ut."

Er det du som eier leiligheten/huset? :)

Vi leier. Kastet ut er bare et synonym for "dumpet".

sarah bernard
Skrevet

Herregud, nei. Aldri.

Jeg faller rett og slett ikke for folk som har "potensiale" til å si slike ting. Sånn er det med den saken.

Gjest Avancia
Skrevet

Vi leier. Kastet ut er bare et synonym for "dumpet".

Ikke et synonym. Heller en metafor. :)

Skrevet

Ikke et synonym. Heller en metafor. :)

Ikke så nøye vel..? Dette er ikke norsk diktanalyse. :-)

Herbert Fjert og Tollef Tosk
Skrevet

Ikke så nøye vel..? Dette er ikke norsk diktanalyse. :-)

Sorry. Jeg jobber nattskift, og det skjer ingenting. :)

Skrevet

Han måtte bare prøve seg! *Snøft* Neida, men jeg har spurt ham om han synes jeg er for tjukk, men jeg var ikke det fikk jeg vite. :o) Jeg har da også bare litt i overkant av hva jeg burde veie, litt frodig uten klær, men ser helt normal ut med klær.

Skrevet

En partner... han sa det ikke, men under akten ville han visst prøve ut de såkalte "lovehandles". De var for små, han fikk ikke tak :o) Litt frekt ja.

Skrevet

Vel, han har innimellom kommentert det som er synlig for alle og enhver.

Hvordan jeg reagerer kommer an på dagsformen...

Skrevet

Nei, men han har sagt til meg flere ganger at jeg bør velge andre klær pga kroppsfasong. (Når jeg spør altså...)

Det er veldig ok syns jeg. :)

Skrevet

Nei. Men det ville også ha vært besynderlig, all den stund jeg aldri har vært det.

Følgelig ville jeg bare ha ledd og neppe tatt det alvorlig om det skjedde.

Skrevet

Nei hjelpe meg, da hadde han ligget dårlig an!

Men nå er ikke jeg feit heller da, men en sånn kommentar hadde IKKE vært ok.

Skrevet

En partner... han sa det ikke, men under akten ville han visst prøve ut de såkalte "lovehandles". De var for små, han fikk ikke tak :o) Litt frekt ja.

Hva er lovehandles?

Skrevet

Hva er lovehandles?

Sideflesk, på godt norsk.

Skrevet

Ikke feit, men han har sagt at jeg har lagt på meg litt. men det er helt greit for det ser jop jeg og. jeg har klagd over at jeg er feit, så har han svart "nei, feit er du ikke, men du har lagt på deg litt". Hadde bare vært teit hvis han skulle sagt at jeg er slank når jeg ikke er det. men "feit" er stygt og si synes nå jeg.. Lubben eller go og rund er penere! ;)

Skrevet

Nei, han har ikke gjort det til nå værtfall....

Skrevet

Ikke feit, men han har sagt at jeg har lagt på meg litt. men det er helt greit for det ser jop jeg og. jeg har klagd over at jeg er feit, så har han svart "nei, feit er du ikke, men du har lagt på deg litt". Hadde bare vært teit hvis han skulle sagt at jeg er slank når jeg ikke er det. men "feit" er stygt og si synes nå jeg.. Lubben eller go og rund er penere! ;)

Det er jo noe helt annet så si at man har lagt på seg hvis man har gjort det (og spør). Det ville da bare være teit å lyve (og få beskyldningen: du ser vel at jeg har blitt tykkere, ikke lyv for meg). :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...