Nikki Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nei, men påpekt at jeg er litt utrent nå...noe jeg er helt enig i! 0 Siter
hidi Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nei, det har aldri vært aktuellt. Men tror jeg sa til partneren min engang at han begynte å bli fyldig..... Han var enig, men det kommer vel an på måten det blir sagt på!!! 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Første eksen min påpekte litt spøkefult noe ved nesen min som jeg aldri hadde lagt merke til før, og som har plaget meg siden. Men jeg var tynn som en strek da jeg var sammen med ham. Med andre eksen var jeg fortsatt tynn, men hadde en god rumpe og litt myk mage, men selv om han er "den slemme" av eksene mine, så fikk han meg faktisk til å elske begge deler. Gav komplimenter som var troverdige, og når han tøyset om det var det alltid med en varme, og det er jeg utrolig takknemlig for nå, for det sitter igjen enda. Men i helga var det en kompis av en som forsøkte¨å sjekke meg opp som utbrøt "hun ser jo gravid ut, jo!" når jeg reiste meg, og han fikk en bitchslap og en boot i tissen, men det gjorde ingenting med selvbildet mitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.