thinkerbell Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 hva er dette? er swiften: kontroll nummmeret på visaen eller er det de 3 sifferene som står i signatur feltet? og hvor finner jeg bankens iban-nummer? 0 Siter
citoyen Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Du finner både SWIFT og IBAN på bankens hjemmesider. 0 Siter
fugazi Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Du finner både SWIFT og IBAN på bankens hjemmesider. De fleste bankene har swiftkoden på sine hjemmesider, men ibannummerkalkis er det ikke noen automatikk i at de har. dette er ikke likt for alle kunder av den enkelte bank, men regnes ut i hvert enkelt tilfelle basert på kontonummer. format NOXX , hvor XX er et tall mellom 00 og 99. 0 Siter
citoyen Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 De fleste bankene har swiftkoden på sine hjemmesider, men ibannummerkalkis er det ikke noen automatikk i at de har. dette er ikke likt for alle kunder av den enkelte bank, men regnes ut i hvert enkelt tilfelle basert på kontonummer. format NOXX , hvor XX er et tall mellom 00 og 99. Ok. Banken min har IBAN-utregning på nettsiden 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Skrevet 18. juli 2006 Du finner både SWIFT og IBAN på bankens hjemmesider. det gjorde jeg, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.