Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmm...nå er jeg litt forvirret.

Jeg var inne på siden Babyverden.no, og sjekket ut terminkalkulatoren. Jeg beregnet ut fra første blødningsdag i siste menstruasjon, som i mitt tilfelle er 28.06.06 (sykluslengde 28 dager).

"Du er nå 2 uker og 6 dager på vei" sto det gitt!

Jeg hadde sex 10.07, 12.07 og 16.07. Om jeg er 2 uker og 6 dager på vei, og unnfangelsen var 12.07, hvorfor er jeg da ikke bare knappe uken på vei??

Hmm...det er masse jeg ikke har helt kontroll på føler jeg. Huff huff.

Det som også er litt merkelig er at jeg har begynt å få vondt nederst i magen. Nesten som mensensmerter. Er dette farlig? Jeg vet jo ikke om jeg er gravid ennå, men OM jeg er det, holder jeg på å miste det? Det er jo så tidlig ennå, men ser det står at jeg kan ta en test om 1 uke.

Håper! Håper! Håper!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238883-hmmhva-er-riktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...