Gjest fotograf wannabe Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Digitalt speilreflekskamera med Compact Flash brikke. Vil kvlaiteten på minnebrikken påvirke kvaliteten på bildene? Bør man kjøpe en dyr brikke? Er TwinMOS et ok merke? 0 Siter
petter smart Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Kvaliteten på minnebrikken har lite å si for kvaliteten på bildene. Dvs, har du en veldig dårlig brikke kan enkelte bilder (data) bli korrupte og dermed uleselige. twinmos (som jeg selv har) er et bra merke, selv om det er relativt billig. 0 Siter
citoyen Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nei. Forskjellene er stabilitet (dårlige brikker har større fare for korrupte data) og hastighet. Hastigheten vil først og fremst ha noe å si for digital speilrefleks, for kompaktkamera har det ikke så mye å si. 0 Siter
Gjest fotograf wannabe Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nei. Forskjellene er stabilitet (dårlige brikker har større fare for korrupte data) og hastighet. Hastigheten vil først og fremst ha noe å si for digital speilrefleks, for kompaktkamera har det ikke så mye å si. Det er digitalt speilrefelks det er snakk om her. Men hastigheten har bare noe å si om jeg vil ta mange bilder raskt etterhverandre eller? Det spiller liten rolle ved vanlig bruk? Eller blir alt tregt? Uansett så blir bildene like bra? 0 Siter
citoyen Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det er digitalt speilrefelks det er snakk om her. Men hastigheten har bare noe å si om jeg vil ta mange bilder raskt etterhverandre eller? Det spiller liten rolle ved vanlig bruk? Eller blir alt tregt? Uansett så blir bildene like bra? Nei, så lenge du ikke vil ta mange bilder etter hverandre har ikke hastigheten så mye å si. Forøvrig: Selv har jeg god erfaring med SanDisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.