Gå til innhold

Hvilken hytte ville du ha valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bygge oss hytte i fjellet. Noen som har noen tips om hvilken hytte man bør velge? eller bør man bruke arkitekt?

Det er en flott utsiktstomt så jeg vil ha store glassflater, men samtidig laft og mur. Og gresstak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gress og laft høres ut som fullstendig kræsj sammen med store glasspartier i mine øyne.

Skrevet

Ååå, så heldig du er da:))

Det høres veldig flott ut å kombinere gamle tradisjonelle uttrykk, med mer moderne innslag som store glasspartier.

Spørs om du ikke må ha en arkitekt til dette ja:)

Skrevet

Store glassflater i laft er vel vanskelig? Stavlaft er lekkert da, sannsynligvis større mulighet for store vindusflater da.

Ta kontakt med div. hytteprodusenter for råd. http://hwww.hytte.no

Skrevet

Store glassflater i laft er vel vanskelig? Stavlaft er lekkert da, sannsynligvis større mulighet for store vindusflater da.

Ta kontakt med div. hytteprodusenter for råd. http://hwww.hytte.no

Det skulle nok være denne:

http://www.hytte.no

Skrevet

Jeg ville undersøkt muligheten for å legge inn et toalett til. Med 4 soverom kan man være ganske mange der samtidig og da er det kjekt med to toalett. :o)

Og jeg hadde ikke helt sansen for det store glassvinduet, men...

Skrevet

Jeg ville undersøkt muligheten for å legge inn et toalett til. Med 4 soverom kan man være ganske mange der samtidig og da er det kjekt med to toalett. :o)

Vi har en sånn en! Med to bad, og tre soverom. Hele familien elsker å være der om vinteren, og om høsten!

mvh

Skrevet

Det slo meg plutselig at hvis man skulle være i tvil om at folks økonomi har endret seg i det siste, kunne man bare kikke på denne tråden... Kjekt å ha 2 bad på hytta ;-)

Skrevet

Vi har en sånn en! Med to bad, og tre soverom. Hele familien elsker å være der om vinteren, og om høsten!

mvh

hei pås

hvor mye måtte dere ut med for en slik hytte da?

lurer på hva som kommer i tillegg til prisen de opererer med i katalogene...

tomt har jeg og grunnmuren fikser jeg selv

Skrevet

Det slo meg plutselig at hvis man skulle være i tvil om at folks økonomi har endret seg i det siste, kunne man bare kikke på denne tråden... Kjekt å ha 2 bad på hytta ;-)

Vi har verken vann eller do på hytta vi... :-)

Skrevet

Jeg sa to toalett jeg da, ikke to bad. :o) Vi har tenkt å ha en ekstra dobøtte i boden, ikke så veldig eksklusivt det akkurat.

Skrevet

hei pås

Hvor fant du katalogprisen?

Skrevet

Jeg sa to toalett jeg da, ikke to bad. :o) Vi har tenkt å ha en ekstra dobøtte i boden, ikke så veldig eksklusivt det akkurat.

OK ;-) Ellers er jeg jo absolutt enig i at det er kjekt!

Skrevet

hei pås

Husker ikke det helt, men MED mur og slikt kom den på rundt 1.5 mill for 5 år siden.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...