Prozak Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Snakker du nå om fileter eller hel fisk? Jeg skal love deg at et spann med rakfisk i lake stinker... Tror ikke det betyr at fisken er dårlig. Og om jeg ellers må stikke nesa opp i fisken for å kjenne noe, så stinker det jammen da også! (Det må jo ikke nødvendigvis fylle rommet med stank, heller...?) Man setter da ikke et spann med rakfisk i lake på et koldtbord? "......................................." 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Man setter da ikke et spann med rakfisk i lake på et koldtbord? "......................................." Hvem sier at vi diskuterer koldtbord? Uansett mener jeg det stinker når man stikker nesa borti fileten. Men du liker sikkert den lukta, og det er helt greit for meg! ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvem sier at vi diskuterer koldtbord? Uansett mener jeg det stinker når man stikker nesa borti fileten. Men du liker sikkert den lukta, og det er helt greit for meg! ;-) Som jeg også sa, så lukter det selvfølgelig hvis du stikker nesa nedi det. Og jeg spiser ikke rakfisk rett ut av bøtta med lake :-) "........................................." 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Som jeg også sa, så lukter det selvfølgelig hvis du stikker nesa nedi det. Og jeg spiser ikke rakfisk rett ut av bøtta med lake :-) "........................................." Den er grei. Jeg tror hovedpoenget her, som vi muligens har kommet fram til, er at rakfisk egentlig er noe helt annet enn surstrømming? 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Den er grei. Jeg tror hovedpoenget her, som vi muligens har kommet fram til, er at rakfisk egentlig er noe helt annet enn surstrømming? Jepp. Og at det slett ikke stinker som enkelte tror - NÅR det faktisk er tilberedt for å spises. Surstrømming stinker helvete, og SKAL gjøre det :-) "............................................" 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jepp. Og at det slett ikke stinker som enkelte tror - NÅR det faktisk er tilberedt for å spises. Surstrømming stinker helvete, og SKAL gjøre det :-) "............................................" Hm... Spiser du gammelost også, kanskje..? ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hm... Spiser du gammelost også, kanskje..? ;-) Nei :-) "..............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.