Gå til innhold

Kan dette brukes i bryllup?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes det så mer ut som et fint jobbantrekk enn et bryllupsantrekk.

Skrevet

Tenker du på skjørtet eller hele antrekket? Jeg synes kanskje det var litt for hverdagslig, men veldig fint.

Gjest Snøhette
Skrevet

Skjørtet var greit nok, men vesten passer best i en feiring av 80-tallets moteblemmer.

Gjest synes jeg
Skrevet

Det er stilig og pent.

Det er helt på kanten til å være litt for lite fint i et bryllup.

Skrevet

Jeg er enig med Princess Peach i at det ser litt jobbaktig ut. Hva med å droppe vesten? Med litt pen hårpynt, smykker eller en brosje til, blir det mer passende, synes jeg.

Skrevet

Ta av vesten og pynt litt med smykker og dilldall, og kanskje belte og sko i sølv, så går det til nød.

Vesten sitter vel ikke fast? Om den så gjør, går det ikke. Du vil se ut som om du skal servere.

Gjest Gjesten meg
Skrevet

Takkfor svar alle sammen. Jeg synes nok det selv også, at det ikke er pent nok.

%&&%#¤%#¤% what a girl to do! ;-)

Jeg får lete videre. Hadde man glidd inn i lekre kjoler i størrelse M hadde det jo vært såre enkelt ;-p

sarah bernard
Skrevet

Takkfor svar alle sammen. Jeg synes nok det selv også, at det ikke er pent nok.

%&&%#¤%#¤% what a girl to do! ;-)

Jeg får lete videre. Hadde man glidd inn i lekre kjoler i størrelse M hadde det jo vært såre enkelt ;-p

Hvis det er nå på sommeren/sensommeren du skal i bryllup, så kan du kanskje velge en pen, lys sommerkjole...?

Frodige kvinner, rake i ryggen, i flotte, lette sommerkjoler er veldig fint det!

Skrevet

Dropp vesten og ha heller et smykke. Da går det an. Eller kanskje en lys kjole?

sarah bernard
Skrevet

Jeg er enig med Princess Peach i at det ser litt jobbaktig ut. Hva med å droppe vesten? Med litt pen hårpynt, smykker eller en brosje til, blir det mer passende, synes jeg.

Det vil jeg også si. Godt forslag.

Gjest Gjesten meg
Skrevet

Dropp vesten og ha heller et smykke. Da går det an. Eller kanskje en lys kjole?

Takk for forslag :-) Alle har skrevet "dropp vesten", hehe.

Jeg har sett så utrolig mange fine kjoler på sommersalg, men de er ikke laget for å passe større kropper enn str 40, føles det som. Selv om jeg får plass i en, synes jeg ikke det blir noe fint på meg.

Deprimerende, egentlig :-(

(Jada, jeg gjør noe med det, men det tar litt tid da :-)

Gjest Gjesten meg
Skrevet

Hvis det er nå på sommeren/sensommeren du skal i bryllup, så kan du kanskje velge en pen, lys sommerkjole...?

Frodige kvinner, rake i ryggen, i flotte, lette sommerkjoler er veldig fint det!

Hvor finner jeg en slik kjole da? :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Skal du være servitør i bryllupet, eller?

Gjest Gjesten meg
Gjest Gjesten meg
Skrevet

Skal du være servitør i bryllupet, eller?

*fnise* Jeg ser poenget ditt.

sarah bernard
Skrevet

Hvor finner jeg en slik kjole da? :-)

Hvilket budsjett har du da?

Gjest Gjesten meg
Skrevet

Hvilket budsjett har du da?

1000-lapp kanskje?

sarah bernard
Skrevet

1000-lapp kanskje?

Oasis har en del kjoler.

Mango og Kokaii er også andre gode kjeder. Mango er god til å kjøpe mer klassiske klær som kan være basisplagg i flere år fremover i tid, hvor man bare varierer med smykker, sjal og fargevalg i tilbehøret.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...