Gå til innhold

Kan dette brukes i bryllup?

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Nei, jeg ville ikke brukt det.

Ser litt sånn kontor-aktig ut :)

Videoannonse
Annonse
Gjest soljenta_83
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1153236023' post='3213378]

Hvorfor så mørkt og innpakket?

Finn en lys og fin sommerkjole! :D

Lettere sagt enn gjort.

Jeg har også lett flere mnd etter en passende kjole til bryllup. Jeg trenger en kjole som ikke har altfor tynt stoff. (rumpa står rett ut med tynt stoff :P )

Forslag til butikker? Linker?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Lettere sagt enn gjort.

Jeg har også lett flere mnd etter en passende kjole til bryllup. Jeg trenger en kjole som ikke har altfor tynt stoff. (rumpa står rett ut med tynt stoff :P )

Forslag til butikker? Linker?

www.laredoute.no har fine kjoler i store str (opp til 52 i enkelte merker).

Gjest soljenta_83
Skrevet

www.laredoute.no har fine kjoler i store str (opp til 52 i enkelte merker).

men der får man jo ikke prøvd kjolen.. Er nødt til å prøve klær før jeg kjøper,for har vanskelig for å passe. Str 40 er ikke alltid str 40 :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

men der får man jo ikke prøvd kjolen.. Er nødt til å prøve klær før jeg kjøper,for har vanskelig for å passe. Str 40 er ikke alltid str 40 :)

Du kan bare sende dem tilbake hvis de ikke passer. :) Litt dumt hvis det er noe som haster, riktignok.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Du kan bare sende dem tilbake hvis de ikke passer. :) Litt dumt hvis det er noe som haster, riktignok.

betaler man mye for å sende tilbake igjen?

Gjest Princess Peach
Skrevet

betaler man mye for å sende tilbake igjen?

30-40 kr, tror jeg. Det er en sånn returlapp, så blir du belastet for returportoen på neste regning.

Gjest soljenta_83
Skrevet

30-40 kr, tror jeg. Det er en sånn returlapp, så blir du belastet for returportoen på neste regning.

Denne var fin syns jeg. Om jeg bare kunne gått i sånne

Gjest Gjesten meg
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1153236023' post='3213378]

Hvorfor så mørkt og innpakket?

Finn en lys og fin sommerkjole! :D

Jeg er vel litt mørk og innpakket :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...