Gjest Aina E Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Mer tusenfryd-prat midt i fellesferien... Dere som har vært der; Er det endeløse køer, eller er det hyggelig å ta med barna dit? F.eks. i løpet av denne uken? 0 Siter
laban Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg har ikke vært der selv ennå i år. Men generelt er det gjerne (litt) mindre køer på knallvarme dager med strandvær enn på dager med "bare" stabilt oppholdsvær. Kortest køer er det på dager østlendinger synes det er dårlig vær. Mht. kø er virkedager litt bedre enn helger, også i ferietiden, lørdag er bedre enn søndag. Norway Cup-uka (første i august, tror jeg) er det lurt å holde seg unna. Sjekk kalenderen de aktuelle dagene om det skjer noe spesielt (konsert el.l.) som trekker ekstra mye folk: http://tusenfryd.no/ 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 I fellesferien må man belage seg på litt kø uansett, men i helgene er det helt håpløst. Men kommer jo litt an på hvorfor dere drar dit. Er målet mest mulig karuseller på kosrtest mulig tid, så tror jeg at jeg ville ha valgt et annet tidspunkt enn fellesferien. Men er poenget selve turen i seg selv er det bare å dra Masse koselig ting å gjøre der som ikke har med køståing å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.