Gå til innhold

Køer på tusenfryd?

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E
Skrevet

Mer tusenfryd-prat midt i fellesferien...

Dere som har vært der;

Er det endeløse køer, eller er det hyggelig å ta med barna dit? F.eks. i løpet av denne uken?

Skrevet

Jeg har ikke vært der selv ennå i år. Men generelt er det gjerne (litt) mindre køer på knallvarme dager med strandvær enn på dager med "bare" stabilt oppholdsvær. Kortest køer er det på dager østlendinger synes det er dårlig vær.

Mht. kø er virkedager litt bedre enn helger, også i ferietiden, lørdag er bedre enn søndag.

Norway Cup-uka (første i august, tror jeg) er det lurt å holde seg unna.

Sjekk kalenderen de aktuelle dagene om det skjer noe spesielt (konsert el.l.) som trekker ekstra mye folk:

http://tusenfryd.no/

Snacky1365380698
Skrevet

I fellesferien må man belage seg på litt kø uansett, men i helgene er det helt håpløst.

Men kommer jo litt an på hvorfor dere drar dit. Er målet mest mulig karuseller på kosrtest mulig tid, så tror jeg at jeg ville ha valgt et annet tidspunkt enn fellesferien. Men er poenget selve turen i seg selv er det bare å dra :) Masse koselig ting å gjøre der som ikke har med køståing å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...