Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 http://tyvlyttet.blogspot.com/ Gullkorn! 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 *ler* Jeg likte spesielt den med "ja, det er nok kunst det er". Kjente meg igjen der. :-) Jeg har egså overhørt en god en: Utenfor et av kommunens sosiale byggerier hvor det bor narkomane og lignende: En mann står og venter på en annen som kommer ut fra huset. Mannen som kommer ut sjangler veldig. Plutselig faller han nesten overende. Mann som faller: Det er vinden. Mann som venter: Ja, den vinden. Overhørt av: 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 *ler* Jeg likte spesielt den med "ja, det er nok kunst det er". Kjente meg igjen der. :-) Jeg har egså overhørt en god en: Utenfor et av kommunens sosiale byggerier hvor det bor narkomane og lignende: En mann står og venter på en annen som kommer ut fra huset. Mannen som kommer ut sjangler veldig. Plutselig faller han nesten overende. Mann som faller: Det er vinden. Mann som venter: Ja, den vinden. Overhørt av: Hihi. Ja, stygg vind. Likte godt den med Luftwaffe. Hihi. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hihi. Ja, stygg vind. Likte godt den med Luftwaffe. Hihi. Jeg så episoden sammen med kjæresten min. Nå flere år etter kan vi fortsatt le høyt av den. Det var så komisk. :-) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hihi. Ja, stygg vind. Likte godt den med Luftwaffe. Hihi. lurer på om det er noe galt med humoren min for tiden. jeg dro ikke på smilebåndet en eneste gang. Og hva var morsomt med Luftwaffe?. En feil riktignok, men hva var morsomt med det?. var det noe i ordet som jeg ikke forsto ? 0 Siter
dolores83 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 lurer på om det er noe galt med humoren min for tiden. jeg dro ikke på smilebåndet en eneste gang. Og hva var morsomt med Luftwaffe?. En feil riktignok, men hva var morsomt med det?. var det noe i ordet som jeg ikke forsto ? Deutsche Luftwaffe er Tysklands flyvåpen. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Deutsche Luftwaffe er Tysklands flyvåpen. ok,da skjønner jeg litt mer:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.