Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Juli06
Skrevet

Er det vanlig å ha brun utflod i begynnelsen av graviditeten? Er 4 1/2 uke på vei nå og har hatt brun utflod i 9 dager. Mengden er blitt mindre de siste 3 dagene. Nå kommer det bare litt iløpet av en dag...

Gjest propell1
Skrevet

Jeg hadde brun utflod i to omganger i starten av svangerskapet og har hørt om veldig mange andre som også har hatt det. Om du ikke blør mye og ikke har smerter så er nok alt helt ok. :o)

Skrevet

Ja, det er helt normalt!

Var det det som hadde smerter i den ene siden? Hvordan går det med det?

Gjest Juli06
Skrevet

Ja, det er helt normalt!

Var det det som hadde smerter i den ene siden? Hvordan går det med det?

Ja det var meg som hadde smerter på ene siden. Alt såg fint ut, var nok berre muskelsmerter. Ingenting å bekymre seg over fikk jeg beskjed om. Det var godt!!!!

Skrevet

Ja det var meg som hadde smerter på ene siden. Alt såg fint ut, var nok berre muskelsmerter. Ingenting å bekymre seg over fikk jeg beskjed om. Det var godt!!!!

Så er alt jo fint! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...