Gjest Juli06 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Er det vanlig å ha brun utflod i begynnelsen av graviditeten? Er 4 1/2 uke på vei nå og har hatt brun utflod i 9 dager. Mengden er blitt mindre de siste 3 dagene. Nå kommer det bare litt iløpet av en dag... 0 Siter
Gjest propell1 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg hadde brun utflod i to omganger i starten av svangerskapet og har hørt om veldig mange andre som også har hatt det. Om du ikke blør mye og ikke har smerter så er nok alt helt ok. ) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Ja, det er helt normalt! Var det det som hadde smerter i den ene siden? Hvordan går det med det? 0 Siter
Gjest Juli06 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Ja, det er helt normalt! Var det det som hadde smerter i den ene siden? Hvordan går det med det? Ja det var meg som hadde smerter på ene siden. Alt såg fint ut, var nok berre muskelsmerter. Ingenting å bekymre seg over fikk jeg beskjed om. Det var godt!!!! 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Ja det var meg som hadde smerter på ene siden. Alt såg fint ut, var nok berre muskelsmerter. Ingenting å bekymre seg over fikk jeg beskjed om. Det var godt!!!! Så er alt jo fint! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.