Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Åååå, så digg! Nå har jeg vaska huset og det er bare å flate ut og nyte ferien. *gliz* Fant noen sånne Swiffer Magic Eraser som jeg hadde kjøpt av en eller annen grunn, og så prøvde jeg dem på en flekk på veggen som har vært der lenge. Jaggu gikk den bort, gitt! Jeg fikk blod på tann og gikk løs på alle overflater, ikke en flekk kunne føle seg trygg når jeg hadde swifferen i min hånd! Muhahaha! Så nå er mine hvite kjøkkenskapdører rene og flekkfrie, trodde aldri det skulle gå an sånn som jeg har skurt og gnukket for å få bort fingermerker rundt håndtakene. Til og med ubehandlet tre ble som nytt igjen, der jeg har sittet med føttene på bordet så veggen har blitt grå. Hihi. Lurer på hva slags superstoff det er i de svampene, jeg har iallfall lyst til å gi h*n som har funnet dem opp et realt smellkyss! Nå kan Kim og Aggie bare komme, her er huset plettfritt! Jeg er like frelst over de Swiffer-støvkostene, for jeg hater å tørke støv, nå er det gjort på fem minutter. Kremt, jeg jobber ikke for Swiffer, altså. Liker dem bare veldig godt. *snuser inn duften av rent og friskt hus* 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Kanskje det også er redningen for mine kjøkkenskap. *løper og kjøper* 0 Siter
carma Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hvor kjøpte du dem? Jeg har lett etter sånne lenge, men finner dem ikke... (Har ikke lett SÅ hardt, da...) Så deilig med rent og pent hjem! Det er ingenting som å flate ut og slappe helt av når huset er rent og ingenting henger over en! :-D Flink er du! 0 Siter
Soria Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Greit å vite siden jeg har kjøpt en pakke med sånne svamper 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Greit å vite siden jeg har kjøpt en pakke med sånne svamper Jepp, de funket bra! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hvor kjøpte du dem? Jeg har lett etter sånne lenge, men finner dem ikke... (Har ikke lett SÅ hardt, da...) Så deilig med rent og pent hjem! Det er ingenting som å flate ut og slappe helt av når huset er rent og ingenting henger over en! :-D Flink er du! Lenge siden jeg kjøpte dem, men jeg tror det var på Mega. Ja, føler meg skikkelig flink nå altså. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Kanskje det også er redningen for mine kjøkkenskap. *løper og kjøper* Det var supre greier, ja! 0 Siter
dolores83 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hvor kjøpte du dem? Jeg har lett etter sånne lenge, men finner dem ikke... (Har ikke lett SÅ hardt, da...) Så deilig med rent og pent hjem! Det er ingenting som å flate ut og slappe helt av når huset er rent og ingenting henger over en! :-D Flink er du! rimi har dem i hvert fall 0 Siter
hidi Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg ble så glad da jeg leste innlegget ditt!! Jeg lo godt og tenkte; jeg vil også ha en sånn.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg ble så glad da jeg leste innlegget ditt!! Jeg lo godt og tenkte; jeg vil også ha en sånn.... En swiffer eller en vaskehjelp? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 hehe Fint å lese Jepp. Jeg hater å vaske, så jeg har såååå god samvittighet når det er gjort. 0 Siter
hidi Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 En swiffer eller en vaskehjelp? Begge deler hadde jo vært herlig, men det er vel bare en av delene vi får kjøpt i butikken.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Begge deler hadde jo vært herlig, men det er vel bare en av delene vi får kjøpt i butikken.... Ja, dessverre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.