Gjest leimei Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nettopp fått svar fra SO, kom ikke inn på studiet jeg ønska meg, noen som har et (eller to) trøstens ord? 0 Siter
Gjest bedre lykke neste gang Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Ikke fortvil leimei, søk omigjen til neste år, hvis du er helt sikker på at dette er det rette for deg. Lykke til! 0 Siter
Gjest puffel Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Meget kan skje med ventelistene. Men det kommer selvsagt an på hvor langt under inntakskravet du ligger. 0 Siter
Gjest kjolehora Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Meget kan skje med ventelistene. Men det kommer selvsagt an på hvor langt under inntakskravet du ligger. Hm. Selv står jeg som nr 5 på venteliste. Tror du det er sjanse da? Bare 14 plasser da.... 0 Siter
Gjest kjolehora Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg kom heller ikke inn! Litt fortvila nå, vet ikke helt hva jeg skal gjøre til høsten....veit hva jeg vil bli/studere og må nok flytte for å gjøre det jeg vil, men det makter jeg ikke dette året! 0 Siter
Gjest spentspent Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 sjekket du på nett, eller har du fått brev?? Jeg og venter på svar, men trodde det ikke kom før torsdag... 0 Siter
Gjest leimei Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Meget kan skje med ventelistene. Men det kommer selvsagt an på hvor langt under inntakskravet du ligger. Ligger 1,5 poeng unna:-( 0 Siter
Gjest leimei Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 sjekket du på nett, eller har du fått brev?? Jeg og venter på svar, men trodde det ikke kom før torsdag... Jeg sjekket på nett. 0 Siter
Gjest leimei Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg kom heller ikke inn! Litt fortvila nå, vet ikke helt hva jeg skal gjøre til høsten....veit hva jeg vil bli/studere og må nok flytte for å gjøre det jeg vil, men det makter jeg ikke dette året! Uffda, håper du finner på noe. 0 Siter
Gjest masterstudenten Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 jeg har fått plass på audiopedagogikklinjen ved masterstudiet i spesialpedagogikk universitet i Oslo. Jeg har ikke tenkt til å ta plassen siden jeg fant ut at det ikke var det jeg ville studere, dessuten skal jeg jobbe et år. vil du ha plassen? Sier den fra meg i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.