Gå til innhold

snufs

Anbefalte innlegg

Gjest leimei
Skrevet

Nettopp fått svar fra SO, kom ikke inn på studiet jeg ønska meg, noen som har et (eller to) trøstens ord?

Videoannonse
Annonse
Gjest bedre lykke neste gang
Skrevet

Ikke fortvil leimei, søk omigjen til neste år, hvis du er helt sikker på at dette er det rette for deg. Lykke til!

Gjest puffel
Skrevet

Meget kan skje med ventelistene. Men det kommer selvsagt an på hvor langt under inntakskravet du ligger.

Gjest kjolehora
Skrevet

Meget kan skje med ventelistene. Men det kommer selvsagt an på hvor langt under inntakskravet du ligger.

Hm. Selv står jeg som nr 5 på venteliste. Tror du det er sjanse da? Bare 14 plasser da....:(

Gjest kjolehora
Skrevet

Jeg kom heller ikke inn! Litt fortvila nå, vet ikke helt hva jeg skal gjøre til høsten....veit hva jeg vil bli/studere og må nok flytte for å gjøre det jeg vil, men det makter jeg ikke dette året!

Gjest spentspent
Skrevet

sjekket du på nett, eller har du fått brev??

Jeg og venter på svar, men trodde det ikke kom før torsdag...

Gjest leimei
Skrevet

Ligger 1,5 poeng unna:-(

Gjest leimei
Skrevet

sjekket du på nett, eller har du fått brev??

Jeg og venter på svar, men trodde det ikke kom før torsdag...

Jeg sjekket på nett.

Gjest leimei
Skrevet

Jeg kom heller ikke inn! Litt fortvila nå, vet ikke helt hva jeg skal gjøre til høsten....veit hva jeg vil bli/studere og må nok flytte for å gjøre det jeg vil, men det makter jeg ikke dette året!

Uffda, håper du finner på noe.

Gjest masterstudenten
Skrevet

jeg har fått plass på audiopedagogikklinjen ved masterstudiet i spesialpedagogikk universitet i Oslo. Jeg har ikke tenkt til å ta plassen siden jeg fant ut at det ikke var det jeg ville studere, dessuten skal jeg jobbe et år.

vil du ha plassen?

Sier den fra meg i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...