Gjest Sjokkerte turister Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Turrister er sjokkert over Karl Johan. Politikerne sittert passive og gjør ikke noe. Hvorfor det? Jeg vet også at skal vi på tur til Oslo så skal vi holde oss langt unna det svineristedet. http://www.aftenposten.no/forbruker/reise/article1391418.ece 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Flott at dere holder dere unna. Jeg hater idiotiske turister og lavpannede bønder i byen, som går rundt og vemer i tåka slik at folk som faktisk har en gyldig grunn til å gå på Karl Johan har et helvete med å komme frem. Spre ryktet til de andre traktorrånerne, og hold dere gjerne unna Oslo i sin helhet :-) "........................................." 0 Siter
Gjest turist1 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Ja, nå er det på tide at de skyter og graver ned knarker og bomser. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Uff ja, vi må ikke finne på å vise verden hvordan virkeligheten er. Best å pakke det inn i sjokoladepapir slik at elendigheten ikke synes. 0 Siter
Gjest sjokkerte turister Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Uff ja, vi må ikke finne på å vise verden hvordan virkeligheten er. Best å pakke det inn i sjokoladepapir slik at elendigheten ikke synes. Det holder for meg å se det på nyhetene. Priser meg lykkelig og glad over at jeg bor langt unna Oslo by. Ville aldri latt mine barn vokse opp der. 0 Siter
Gjest sjokkerte turister Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Flott at dere holder dere unna. Jeg hater idiotiske turister og lavpannede bønder i byen, som går rundt og vemer i tåka slik at folk som faktisk har en gyldig grunn til å gå på Karl Johan har et helvete med å komme frem. Spre ryktet til de andre traktorrånerne, og hold dere gjerne unna Oslo i sin helhet :-) "........................................." En ting er turistene. Verre er det for ungdommer som skal vokse opp der. Politikerne tar jo intet ansvar ser det ut som. Tragisk at unge menn etterhvert dauer av AIDS fordi de har rota seg borti horer og/eller narkotika. 0 Siter
puttelull Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Flott at dere holder dere unna. Jeg hater idiotiske turister og lavpannede bønder i byen, som går rundt og vemer i tåka slik at folk som faktisk har en gyldig grunn til å gå på Karl Johan har et helvete med å komme frem. Spre ryktet til de andre traktorrånerne, og hold dere gjerne unna Oslo i sin helhet :-) "........................................." Som svar på dette, håper jeg inderlig at de navlebeskuende, ignorante grevlingskallene av Oslo-boere holder seg innafor bygrensa, og lover å holde kjeft om oss som bor på landet. De har overhodet ingen aning om hvordan vi er, lever og bor, men de "tror" de gjør det, og velger selvfølgelig å åpne kjeften og fjerne all tvil om hvordan de er møblert i øverste etasje. Takk for meg! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Som svar på dette, håper jeg inderlig at de navlebeskuende, ignorante grevlingskallene av Oslo-boere holder seg innafor bygrensa, og lover å holde kjeft om oss som bor på landet. De har overhodet ingen aning om hvordan vi er, lever og bor, men de "tror" de gjør det, og velger selvfølgelig å åpne kjeften og fjerne all tvil om hvordan de er møblert i øverste etasje. Takk for meg! Tja. Nå var det en "turist" som begynte, og jeg svarte. Det at jeg åpenbart må ha ment det ihvertfall til en viss grad humoristisk, gikk deg kanskje hus forbi? Forøvrig så har jeg bodd overalt, midt i byen(e), langt uti ingenmannsland, og alle varianter mellom disse, så jeg er overhodet ingen typisk Oslo-borger. Ikke bor jeg inne i byen, heller :-) "...................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det holder for meg å se det på nyhetene. Priser meg lykkelig og glad over at jeg bor langt unna Oslo by. Ville aldri latt mine barn vokse opp der. Det verste eller kanskje det beste er kanskje at de du møter ikke er unger som er vokst opp i Oslo men ungdom som kommer fra småsteder og har emigrert da suget blir for stort og det er for få kunder på lændet. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 En ting er turistene. Verre er det for ungdommer som skal vokse opp der. Politikerne tar jo intet ansvar ser det ut som. Tragisk at unge menn etterhvert dauer av AIDS fordi de har rota seg borti horer og/eller narkotika. Heh-heh. Jeg håper du troller her. Hvis ikke er du for mye idiot til at jeg gidder å jatte :-) "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det holder for meg å se det på nyhetene. Priser meg lykkelig og glad over at jeg bor langt unna Oslo by. Ville aldri latt mine barn vokse opp der. *LOL* Døh...alle amerikanere er dumme, ass...for det har jeg sett...på ricky lake show! "........................................" 0 Siter
Gjest tåkeprat! Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det holder for meg å se det på nyhetene. Priser meg lykkelig og glad over at jeg bor langt unna Oslo by. Ville aldri latt mine barn vokse opp der. For en dustet uttalelse! Det bor 500.000 mennesker i Oslo. Tror du virkelig Karl Johans gate forteller deg noe om oppvekstvilkårene i byen? Hva hvis sentrum hadde blitt holdt ren og bare "pene" mennesker fikk lov til å oppholde seg der? Hadde ikke det vært fint? Da kunne vi alle glemme at det finnes en skyggeside! 0 Siter
Gjest Bare i Oslo??? Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Klage og syte er lett, konstruktive forslag derimot er det langt mellom! Først ble politikerne kritisert for at Plata fikk lov til å eksistere - da man "ryddet" opp kom det minst dobbelt så mye klager fra "godtfolk"! Hva med andre land? Tigging, prostitusjon, narkotika etc. er det sannelig de fleste steder. Om man da ikke løser problemet ved å sørge for at uønskete individer forsvinner. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 For en dustet uttalelse! Det bor 500.000 mennesker i Oslo. Tror du virkelig Karl Johans gate forteller deg noe om oppvekstvilkårene i byen? Hva hvis sentrum hadde blitt holdt ren og bare "pene" mennesker fikk lov til å oppholde seg der? Hadde ikke det vært fint? Da kunne vi alle glemme at det finnes en skyggeside! Vedkommende høres ut som en parodi, så jeg håper det ikke er serøst :-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Sjokkerte turister Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Klage og syte er lett, konstruktive forslag derimot er det langt mellom! Først ble politikerne kritisert for at Plata fikk lov til å eksistere - da man "ryddet" opp kom det minst dobbelt så mye klager fra "godtfolk"! Hva med andre land? Tigging, prostitusjon, narkotika etc. er det sannelig de fleste steder. Om man da ikke løser problemet ved å sørge for at uønskete individer forsvinner. Det kan ikke være lett å være politi i Oslo. De har kommet med forlsag for hvordan de kan greie å rydde opp i problemene, men de blir jo ikke hørt av regjeringen. Jeg er sikker på plitiet gjør hva de kan, all ære til. Jeg mener det er politikerne som har det hele og fulle ansvaret for at byen er som den er. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det er jo myndighetene, ved kommunen, som politisk vedtok å jage de narkomane to kvartal avgårde og opp midt i byens hovedgate, så hva er det og klage på? 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det kan ikke være lett å være politi i Oslo. De har kommet med forlsag for hvordan de kan greie å rydde opp i problemene, men de blir jo ikke hørt av regjeringen. Jeg er sikker på plitiet gjør hva de kan, all ære til. Jeg mener det er politikerne som har det hele og fulle ansvaret for at byen er som den er. Gi deg, nå. Du er avslørt som en trolle. Det blir bare flaut når du fortsetter på den måten. "........................................" 0 Siter
puttelull Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Tja. Nå var det en "turist" som begynte, og jeg svarte. Det at jeg åpenbart må ha ment det ihvertfall til en viss grad humoristisk, gikk deg kanskje hus forbi? Forøvrig så har jeg bodd overalt, midt i byen(e), langt uti ingenmannsland, og alle varianter mellom disse, så jeg er overhodet ingen typisk Oslo-borger. Ikke bor jeg inne i byen, heller :-) "...................................." Eier du ikke humor, du da? Jeg skrev det også humoristisk, men det gikk visst _deg_ hus forbi... HAHA! 0 Siter
Prozak Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Eier du ikke humor, du da? Jeg skrev det også humoristisk, men det gikk visst _deg_ hus forbi... HAHA! Det var det jeg lurte på, da - ergo spørsmålet :-) "......................................" 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det kan ikke være lett å være politi i Oslo. De har kommet med forlsag for hvordan de kan greie å rydde opp i problemene, men de blir jo ikke hørt av regjeringen. Jeg er sikker på plitiet gjør hva de kan, all ære til. Jeg mener det er politikerne som har det hele og fulle ansvaret for at byen er som den er. Det er korrekt. Situasjonen er til en stor del et resulatet av en bevisst politikk, som går ut på at norge SKAL være narkotikafritt. Resulatet er europas mest slitne og nedrusede narkomane, som kunne vært unngått med en langt mer liberal og menneskelig narkotikapolitikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.