Gå til innhold

Stort problem

Anbefalte innlegg

Gjest Ensomsliter

Jeg har hatt lite sex, den femte gangen nå for litt siden, er godt over 25 :( Problemet er at jeg bare ikke makter å få orgasme. Når jeg hører om de som kommer etter 3 minutter er jeg faktisk veldig misunnelig. Flere av gangene har vi holdt på i timesvis (overdriver ikke), ikke bare penetrering såklart med slikking/suging og samleie. Har prøvd flere stillinger bakfra, hun rider, misjonær og alt. Det bare vil seg ikke. Har prøvd å trøste meg selv med at jeg ihvertfall har vært med en jente men jeg kan ikke akkurat kalle det sex når jeg aldri får orgasme :( Det blir bare mer og mer problematisk for hva tenker jeg jeg på når jeg prøver på nytt nå, jo at jeg ikke klarer å komme. Har prøvd i edru tilstand, brisen og full, dagen derpå, alt. Skammer meg veldig.

Kan legge til at jeg ike har noen problemer når jeg onanerer alene. Lurer på hva jeg skal gjøre for noe. Hun siste jeg var med ville møte meg igjen men jeg skammet meg så mye at jeg ikke ville og hun ble sur.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238935-stort-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet ditt sitter mellom øra, ikke mellom beina. :o)

Når du blir bedre kjent med jenta, blir du også mer avslappet og jeg er sikker på at orgasmen kommer etterhvert. Men jo mer anspent du er, jo mer du tenker på det og stresser med det, jo lengre inn sitter orgasmen. Et ikke helt uvanlig fenomen.

Derfor burde du så absolutt treffe henne igjen! Snakk med henne om det slik at hun vet hvordan det ligger an og så finner dere etterhvert ut av det sammen.

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238935-stort-problem/#findComment-1843970
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Enig med lillemus i at problemet er mellom øra og ikke mellom beina. .-)

Bare slapp av. Fortell jenta di at du nyter alt hun/dere gjør. At en evt manglende orgasme bare skyldes din stress- og ikke henne.

Og du- IKKE stress med orgasmen. Tenk så fantastisk for jenta da... at du koser og er god med henne så lenge... Hun kan virkelig nyte det .

Når du "gir opp jakten på orgasmen" så sier du nettopp det. At du virkelig KOSET deg. Men at du ble litt stressa med orgasme at den ikke kom. Men igjen- du legger trykk på at du KOSET deg hele tiden.

Ta tiden til hjelp. Nyt seksualiteten. Blås i orgasmen. Den kommer tidsnok senere (- og da i blant kanskje FØR du øsnker det?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238935-stort-problem/#findComment-1844029
Del på andre sider

Gjest bbsop

Problemet ditt sitter mellom øra, ikke mellom beina. :o)

Når du blir bedre kjent med jenta, blir du også mer avslappet og jeg er sikker på at orgasmen kommer etterhvert. Men jo mer anspent du er, jo mer du tenker på det og stresser med det, jo lengre inn sitter orgasmen. Et ikke helt uvanlig fenomen.

Derfor burde du så absolutt treffe henne igjen! Snakk med henne om det slik at hun vet hvordan det ligger an og så finner dere etterhvert ut av det sammen.

Lykke til! :o)

Nå er det vel mye mer vanlig med omvendt da, at de kommer før de rekker å få den inn første gangene...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238935-stort-problem/#findComment-1844278
Del på andre sider

Annonse

Ikke alltid går som man kunne ønske helt med en gang. Ting tar tid, sex må øves på det også - ingen er verdensmestre med en gang!

Har du hatt sex bare 5 ganger, skal du i alle fall ikke tenke "nå har jeg prøvd alt, ingenting funker". Du er helt i startgropa, og trenger bare litt tid sammen med partner på å finne ut av ting.

Ikke bli flau, bare prøv igjen!

Da jeg traff min samboer (ektemann på lørdag!!), hadde han trøbbel med å få den opp sikkert i to uker. Han var så skrekkelig nervøs, redd for hva jeg ville synes osv. Han var helt fortvilet stakkars :-) Og dette er en mann som hadde et langt forhold bak seg, så erfaring var definitivt ikke problemet.

Ingen jenter forventer at sexen skal klaffe 100% første gangen. Gi det tid, prøv igjen, og plutselig klaffer det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238935-stort-problem/#findComment-1845319
Del på andre sider

Gjest tah dam!

Ikke alltid går som man kunne ønske helt med en gang. Ting tar tid, sex må øves på det også - ingen er verdensmestre med en gang!

Har du hatt sex bare 5 ganger, skal du i alle fall ikke tenke "nå har jeg prøvd alt, ingenting funker". Du er helt i startgropa, og trenger bare litt tid sammen med partner på å finne ut av ting.

Ikke bli flau, bare prøv igjen!

Da jeg traff min samboer (ektemann på lørdag!!), hadde han trøbbel med å få den opp sikkert i to uker. Han var så skrekkelig nervøs, redd for hva jeg ville synes osv. Han var helt fortvilet stakkars :-) Og dette er en mann som hadde et langt forhold bak seg, så erfaring var definitivt ikke problemet.

Ingen jenter forventer at sexen skal klaffe 100% første gangen. Gi det tid, prøv igjen, og plutselig klaffer det.

Lykke til!

Gratulerer med dagen :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238935-stort-problem/#findComment-1846763
Del på andre sider

Selv har jeg aldri hatt bra sex på en One Night stand...

Jeg har derimot hatt mye dårlig sex på One night stands. For å få andre til å føle seg bedre deler jeg gjerne noen erfaringer;

* En gang ble jeg nærmest overfalt av en Tyrksik skjønnhet, I tyrkia, som hadde så mye lidenskap at jeg ble helt satt ut. Null ereksjon! På andre forsøk med samme kvinne, gikk hun ennå hardere ut fordi hun trodde det var hannes feil at den ikke sto... Samme resultat .-)

* På en ferie i sør-europa befant jeg meg plutselig alene i en leilighet sammen med ei jente jeg hadde flørta med hele ferien. 10 minutter før alle andre kom tilbake fra kino begynte vi og rote. Dette kom selvfølgelig av at jeg hadde brukt to timer på småprat og forsøkt å manne meg opp... 10 minutter holdt ikke for noen av oss, og hun var rimelig skuffa. Jeg kan fortsatt høre stemmen hennes; "Kom igjen da! det er så lenge siden sist!"Tidspresset ble fort stort, Ingen ereksjon.

* En av de mere sexy jentene jeg kunne hatt sex med var dykker-buddy på ferie i Asia. På alle datene våre endte vi opp med å rote heftig, og begge ville ha sex. Ingen hadde kondomer noen av gangene, og av tre heftige dater, endte en av de opp med at hun fikk munnsex og ikke jeg. Er det frekt eller ? I allefall ingen Potensproblemer. Liten trøst.

* Jeg burde ha skjønt at jenta som nesten brøt ut i gråt "Vil du virkelig ha med MEG hjem?" i taxien, ikke var noe godt fangst.. uffda. Vil gjerne glemme den der....

* Verdens søteste jente med dårlig selvtillit som ikke "får ting i gang"...

* PizzaSex!? For de som ikke har hatt det, er det sexen man har fra man kommer hjem til noen etter tur på byen, men som slutter når Spice leverer pizzaen som ble bestilt på døra! (40 minutter)

Det oppsummmerer noen av de misslykkede one night standene mine...

Men fy søren så mye bra sex jeg har hatt med jenter som jeg har blitt godt kjent med enten mens, eller før vi begynte å ligge sammen... klager ikke!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238935-stort-problem/#findComment-1847675
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...