Gjest eeehh, meg igjen Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 På søknadsweben står det at "du har takket ja til tilbudet du har fått".... Har jeg fått studieplass da??? 0 Siter
Gjest gruffalo Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Du må da selv vite om du har takket ja til et tilbud? 0 Siter
Gjest eeehm, meg igjen Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Du må da selv vite om du har takket ja til et tilbud? Jo, jeg er ganske sikker nå. Ble bare så overrasket at jeg ikke kunne tro det var sant. Høye krav på dette studiet, så hadde forberedt meg på at jeg ikke ville komme inn. Fuck! herlig!!!! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jo, jeg er ganske sikker nå. Ble bare så overrasket at jeg ikke kunne tro det var sant. Høye krav på dette studiet, så hadde forberedt meg på at jeg ikke ville komme inn. Fuck! herlig!!!! hehe.. gratulerer du også. skåler i sjampanjebrus vet ikke helt da , men du har sikkert fått plass. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.