Gjest Snigla Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Nå begynner grey's anatomy på tv2. De to første episodene var sist tirsdag, og jeg ble helt hektet. Det er en litt annerledes sykehusserie med gode skuespillere og god historie. Helt på høyde med fruene 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Litt sent svar, for episode 3 begynte kl. 21.50. Episode 4 kommer rett etterpå. Jeg likte også serien. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Den er helt fantastisk! Utrolig gripende historier, men bedre enn alle andre sykehusserier. Har aldri likt akutten og chicago hope noe særlig, men ELSKER Grey ) 0 Siter
Gjest Komode Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Kikket litt på Gray's, men syntes den var litt for "lett". Sykehusserier er bra hvis de er lærerike. House M.D. som i USA er ferdig med sesong 2 er den beste tv-serie noengang synes jeg. Jeg synes det er merkelig at den ikke blir vist i Norge, så vidt meg bekjent... Kanskje den er vanskelig å oversette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.