Gå til innhold

Underlivs smerter gjennom hele syklusen...

Anbefalte innlegg

konepone1365381003

Hva kan dette være? Fastlegen sier bare at det er eggeløsnings smerter og løser det enkelt med å si" her har du noe smertestillende!"...

Jeg har gjennom hele syklusen ulike smerter i underlivet,enten er det stikkninger i nederste del av buken/underlivet,el. øm i hele buk område,el. stikkninger i skjeden,el. smerter ved menstruasjon,el.sterke smerter ved eggeløsning, av og til må jeg bevege meg sakte pga smertene, det kan komme intense smerter i forbindelse med sex spessielt rundt eggeløsning- det kommer helt plutselig og da ligger jeg i fosterstilling på gulvet i flere timer pga rier./smerter -jeg får også svette tokter, blir kvalm og får vondt i rompen/endetarmen....

Jeg kan da verken bevege meg, gå på toalettet, eller noe som helst!

De første gangene dette skjedde ble jeg kjørt på legevakten...... Der fikk jeg bare konstatert at det måtte være kroniske plager!!!

Noen som er like uheldig som meg, jeg er ganske lei av heile greia. Det går utover sex livet vårt pga jeg blir engstelig for disse anfallene jeg får innimellom!!!!!

Råd el tips til en stakkars lite??????????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238956-underlivs-smerter-gjennom-hele-syklusen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...