Gjest letern1 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg leter etter litt gammel sang , hvem vet hva sangen eller han og hun som synger sangen? Jeg blir glad om noen vet.. Den begynner slik: (LOL) , I dont need somebody else i love you (mannen kommenterer i bakgrunn) , jeg regner ikke med at noen skjønte dette men det er vel verdt et førsøk. 0 Siter
Gjest letern1 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Vet du ikke mer tekst? nei....husker den ikke helt med jeg har vært på let lenge noen som vet dette? noen forslag? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 http://www.jencomics.com/artist_a/adeaze_lyrics/getting_stronger_lyrics.html Kanskje? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg tror jeg vet hvilken du mener! Men vet ikke noe mer. Føler jeg har det på tunga men.. Tror jeg har den på en eller annen gammel samlecd. McMusic ettellerannet. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg tror jeg vet hvilken du mener! Men vet ikke noe mer. Føler jeg har det på tunga men.. Tror jeg har den på en eller annen gammel samlecd. McMusic ettellerannet. Absolute Music 5??? 0 Siter
Gjest letern1 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 http://www.jencomics.com/artist_a/adeaze_lyrics/getting_stronger_lyrics.html Kanskje? nops men takker og bukker for at du gadd 0 Siter
Gjest letern1 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Absolute Music 5??? ja kanskje , i done need somebody else , i love , nanana (she is lying) 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 nei....husker den ikke helt med jeg har vært på let lenge noen som vet dette? noen forslag? http://www.lyrics007.com/Various%20Lyrics/I%20Don't%20Need%20Anything%20But%20You%20Lyrics.html 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 ja kanskje , i done need somebody else , i love , nanana (she is lying) Ja, jeg vet jeg vet hvilken låt det er! Men husker ikke mer. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Det er Jimmy Nail med Ain't no doubt!! 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 nei....husker den ikke helt med jeg har vært på let lenge noen som vet dette? noen forslag? She says it's not you, it's me I need a little time, a little space A place to find myself again you know Oh yeah, I know a goodbye when I hear it she smiles But her heart's already out there Walking down the street She says I don't want nobody else, I love you She's lying There won't be somebody else and that's true She's lying Say you'll always be my friend sweet darling Why does she pretend Ain't no doubt, it' plain to see A woman like you's no good for me Your heart's beating at another door I'm a done fool for to ask for more She says It's like in a song, remember If you love someone, set them free Well, that's how it is with me And then she kisses me And somewhere I hear a door slam So I say fine And just hope that I'm a better liar than she is She says I don't want nobody else, I love you She's lying There won't be somebody else and that's true She's lying Say you'll always be my friend sweet darling Why does she pretend Ain't no doubt, it' plain to see A woman like you's no good for me Your heart's beating at another door I'm a done fool for to ask for more Ain't no doubt, it' plain to see A woman like you's no good for me Your heart's beating at another door I'm a done fool for to ask for more That's what I am I don't want nobody else, I love you She's lying There won't be somebody else and that's true She's lying Say you'll always be my friend sweet darling Why does she pretend Ain't no doubt, it' plain to see (I'm a fool) A woman like you's no good for me (No matter how I try) Your heart's beating at another door I'm a done fool for to ask for more (That's what I am) Ain't no doubt, it' plain to see (Fool that I am) A woman like you's no good for me Your heart's beating at another door I'm a done fool for to ask for more 0 Siter
Gjest letern1 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 She says it's not you, it's me I need a little time, a little space A place to find myself again you know Oh yeah, I know a goodbye when I hear it she smiles But her heart's already out there Walking down the street She says I don't want nobody else, I love you She's lying There won't be somebody else and that's true She's lying Say you'll always be my friend sweet darling Why does she pretend Ain't no doubt, it' plain to see A woman like you's no good for me Your heart's beating at another door I'm a done fool for to ask for more She says It's like in a song, remember If you love someone, set them free Well, that's how it is with me And then she kisses me And somewhere I hear a door slam So I say fine And just hope that I'm a better liar than she is She says I don't want nobody else, I love you She's lying There won't be somebody else and that's true She's lying Say you'll always be my friend sweet darling Why does she pretend Ain't no doubt, it' plain to see A woman like you's no good for me Your heart's beating at another door I'm a done fool for to ask for more Ain't no doubt, it' plain to see A woman like you's no good for me Your heart's beating at another door I'm a done fool for to ask for more That's what I am I don't want nobody else, I love you She's lying There won't be somebody else and that's true She's lying Say you'll always be my friend sweet darling Why does she pretend Ain't no doubt, it' plain to see (I'm a fool) A woman like you's no good for me (No matter how I try) Your heart's beating at another door I'm a done fool for to ask for more (That's what I am) Ain't no doubt, it' plain to see (Fool that I am) A woman like you's no good for me Your heart's beating at another door I'm a done fool for to ask for more jeg venter spent nå driver å laster ned LOL du kan spørre meg om hva du vil...(addresse så skal jeg sende deg blomster hvis det er denne) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.