Gå til innhold

En liten seier til meg...

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Lagmannsretten har avvist alle motpartens krav om fremleggelse av dokumentasjon jeg mener er irrelevant :)

Jaja, ingen seier, men et lite skritt i riktig retning hvertfall!

Og siden motparten var på fest forrige helg, og skrøt av å ha lurt den dumme familien min for 70.000 kroner så enkelt i fullt plenum, så lurer jeg jaggu på om noen av dem kan vitne for meg også og bekrefte det. Det går sikkert ikke, men det hadde vært moro.

Dommeren oppfordrer til megling, vi sier ja, men jeg tviler på at de gjør det.

Gjør de det er vi ferdige om to måneder, og det hadde vært godt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Og siden motparten var på fest forrige helg, og skrøt av å ha lurt den dumme familien min for 70.000 kroner så enkelt i fullt plenum, så lurer jeg jaggu på om noen av dem kan vitne for meg også og bekrefte det."

Det bør du ihvertfall se på mulighetene for. Hvis det hadde vært noen jeg ikke kjente, så hadde jeg vitnet tvert om noe slikt.

"......................................."

Gjest Persille
Skrevet

"Og siden motparten var på fest forrige helg, og skrøt av å ha lurt den dumme familien min for 70.000 kroner så enkelt i fullt plenum, så lurer jeg jaggu på om noen av dem kan vitne for meg også og bekrefte det."

Det bør du ihvertfall se på mulighetene for. Hvis det hadde vært noen jeg ikke kjente, så hadde jeg vitnet tvert om noe slikt.

"......................................."

Referenten er felles bekjent av vedkommende og en av mine søstre - så det er faktisk muligheter.

Noen synes h*n er komplett idiot som gjør sånt, og andre synes det var "driiiiitkuuult ass!". Dermed sier kanskje aldersgruppen seg selv?

Uheldigvis sprer ryktet om hvor enkelt det er seg, og det bekymrer meg egentlig mer.

Skrevet

Referenten er felles bekjent av vedkommende og en av mine søstre - så det er faktisk muligheter.

Noen synes h*n er komplett idiot som gjør sånt, og andre synes det var "driiiiitkuuult ass!". Dermed sier kanskje aldersgruppen seg selv?

Uheldigvis sprer ryktet om hvor enkelt det er seg, og det bekymrer meg egentlig mer.

"Uheldigvis sprer ryktet om hvor enkelt det er seg, og det bekymrer meg egentlig mer. "

Forhåpentligvis finnes det også folk med samvittighet der ute... Lykke til! :-)

Gjest undrende doler
Skrevet

Jeg forstår at du har en rettssak, men jeg kan umulig forstå at det kan brukes mot motparten å si dumme ting på fest. Selvfølgelig er det dumt og idiotisk, men det er ikke forbudt.

Skrevet

Jeg forstår at du har en rettssak, men jeg kan umulig forstå at det kan brukes mot motparten å si dumme ting på fest. Selvfølgelig er det dumt og idiotisk, men det er ikke forbudt.

Det er vel fordi vedkommende har innrømmet at h*n bare gjør det for å svindle dem for penger h*n ikke har krav på.

Gjest Persille
Skrevet

Når man i påhør av mange skryter av sin fantastiske bragd, å lure penger ut av noen etter å ha stevnet dem for tull og vås som ikke har skjedd - så synes jeg faktisk det kan brukes mot vedkommende.

Gjest undrende doler
Skrevet

Når man i påhør av mange skryter av sin fantastiske bragd, å lure penger ut av noen etter å ha stevnet dem for tull og vås som ikke har skjedd - så synes jeg faktisk det kan brukes mot vedkommende.

Går rettsaken på å lure penger ut av noen?

Gjest Persille
Skrevet

Går rettsaken på å lure penger ut av noen?

Nei, lang historie.

Jeg (arbeidsgiver) har blitt stevnet av en tidligere ansatt som krever erstatning og lønn og masse greier etter at jeg måtte si opp vedkommende.

De lagde et show uten like første runde i retten, du verden til historier som kom, noe vi ikke var forberedt på, og de vant.

Vi anket, de krever masse greier, lagmannsretten har avvist alle kravene deres og oppfordrer til megling.

Og nå sitter h*n og skryter av hvor lur h*n har vært som har gjort dette, og klart å lure meg for så mye penger.

Skrevet

Når rettssaken er at vedkommende krever erstatning for urettmessig behandling, og så uttaler at "nå har jeg lurt xxx for så og så mye", så er det selvfølgelig relevant. Det går i aller høyeste grad på karakteren og troverdigheten til saksøker.

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...