Gjest venninnen Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Etter at jeg ble skilt etter langt ekteskap ble det stor utskiftning i vennekretsen. Mannlige venner (gifte) ble borte eller de prøvde å komme seg opp i senga mi. Jeg måtte også bevise for meg selv at jeg kunne tiltrekke menn, og det har jeg gjort så nå er den perioden over;) I fjor ble jeg venn med en mann som viste tydelig at han likte meg som person og satte pris på vårt vennskap. Vi er begge to enslige og han har aldri prøvd seg en eneste gang. Han har ikke vært gift og viser liten interesse for å ha kjærester (etter hva jeg har hørt har han hatt noen før i tiden). Det er bestandig en lang linje kvinner etter ham siden han er en varm og god person og ingenting å utsette på utseende. Plutselig oppdager jeg hvor forvirret han har gjort meg. Jeg har flere venner etterhvert, men ikke kjent noen i åresvis som har vært enslig og ikke prøvd seg. Jeg er glad for det siden jeg setter stor pris på ham som venn, men det er en eller annen uro hos meg som jeg ikke kan definere. Jeg har ikke noe spørsmål, men tar gjerne imot synspunkter. Dette er ikke et problem bare rare tanker i natten;) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg ville prist meg lykkelig over at jeg hadde fått en god mannlig venn som ikke ville mer enn å være venner. Jeg gjorde det samme i fjor da jeg etter å ha jobbet sammen med flere menn endelig fikk en (mannlig) kollega som aldri antydet noe mer enn vennskap. 0 Siter
Gjest venninnen Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Jeg ville prist meg lykkelig over at jeg hadde fått en god mannlig venn som ikke ville mer enn å være venner. Jeg gjorde det samme i fjor da jeg etter å ha jobbet sammen med flere menn endelig fikk en (mannlig) kollega som aldri antydet noe mer enn vennskap. Jeg har gjort det hittil, men kanskje begynner jeg å ønske litt mere interesse;) Uroen i magen kommer et sted fra, kanskje den har begynt i hjertet;) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har gjort det hittil, men kanskje begynner jeg å ønske litt mere interesse;) Uroen i magen kommer et sted fra, kanskje den har begynt i hjertet;) Og så er du litt redd for at han skal være homofil, sant? Og du er redd for at vennskapet skal ødelegges om du sier noe om det du tror du begynner å føle for ham? Ikke lett det der. Har egentlig ingen råd å komme meg til deg for jeg kan forestille meg at det vil bli vanskelig å finne ut hva man skal gjøre uten at det går utover vennskapet deres dersom han ikke er interessert i deg. Men lykke til! ) 0 Siter
Gjest venninnen Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Og så er du litt redd for at han skal være homofil, sant? Og du er redd for at vennskapet skal ødelegges om du sier noe om det du tror du begynner å føle for ham? Ikke lett det der. Har egentlig ingen råd å komme meg til deg for jeg kan forestille meg at det vil bli vanskelig å finne ut hva man skal gjøre uten at det går utover vennskapet deres dersom han ikke er interessert i deg. Men lykke til! ) Jeg tror egentlig heller at han har liten interesse for kjæresteforhold enn at han er homofil. Han lever et hektisk og uvanlig liv, men ellers har du helt rett. Jeg er redd for å ødelegge vennskapet hvis han begynner å merke interesse fra meg. Han har på alle måter vist at han setter stor pris på meg som person og det er viktig for meg. 0 Siter
Gjest K. Line Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Er det overraskende for deg at en mann faktisk ikke er ute etter noe mer enn vennskap? Trodde vi var kommet lengre. 0 Siter
Gjest venninnen Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Er det overraskende for deg at en mann faktisk ikke er ute etter noe mer enn vennskap? Trodde vi var kommet lengre. Kanskje en smule skuffende om dagen;) 0 Siter
Gjest K. Line Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kanskje en smule skuffende om dagen;) Skjønner. Så ta initiativet selv da, vel. Om du er villig til å ta risikoen, selvsagt. 0 Siter
Gjest venninnen Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Skjønner. Så ta initiativet selv da, vel. Om du er villig til å ta risikoen, selvsagt. Jeg er ikke villig til å ofre vennskapet;( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.