Gå til innhold

Orker ikke mer asfalt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fellesareal er bedre enn ingenting.

Hvis fellesareal er greit, så er det jo plenty av muligheter. Jeg har bodd i nærheten av Frognerparken i lavblokk, med hage/plen utenfor (dog uten heis, ref. at dere snart skal bli 3). Jeg har også bodd på Haugerud, en drabantby nordøst i byen, med store felles grøntarealer, samt Østmarka som nærmeste nabo.

På finn.no finner du leiligheter til utleie. Zett.no kan også være verdt å sjekke ut.

Gjest Søk ivei
Gjest Gressjenta
Gjest Gressjenta
Skrevet

Hvis fellesareal er greit, så er det jo plenty av muligheter. Jeg har bodd i nærheten av Frognerparken i lavblokk, med hage/plen utenfor (dog uten heis, ref. at dere snart skal bli 3). Jeg har også bodd på Haugerud, en drabantby nordøst i byen, med store felles grøntarealer, samt Østmarka som nærmeste nabo.

På finn.no finner du leiligheter til utleie. Zett.no kan også være verdt å sjekke ut.

Jeg har tittet litt på finn.no før, og har ikke syntes det har vært så veldig mye å velge mellom. Derav denne litt sytete tråden. Men nå har jeg tittet litt igjen og nå er det jo mange fine.

Skrevet

Jeg har tittet litt på finn.no før, og har ikke syntes det har vært så veldig mye å velge mellom. Derav denne litt sytete tråden. Men nå har jeg tittet litt igjen og nå er det jo mange fine.

Det er nok større utvalg nå som vi nærmer oss oppstart av et nytt semester, enn fx på vårparten :-)

Jeg har forresten ei venninne som bor på Lillestrøm, og som jobber på Blindern, og hun snakker om en veldig kort reisetid med toget fra Lillestrøm til Oslo (det ble betydelig raskere da flytogtunnelen kom). Men det er plenty av fine steder å bo da, i og rundt Oslo.

Lykke til i alle fall! :-)

Gjest gjerdrum
Skrevet

Du kan da flytte utenfor byen.

Vi bor i Gjerdrum kommune. Kjører til Oslo hver dag på jobb.

Verdens beste kommune å bo i og skikkelig landlig.

Her er det også billig og veldig lett å få seg leieleilighet. Store flotte leiligheter :o)

Og god kommunikasjon til både Oslo og ellers.

Gjest Gressjenta
Skrevet

Det er nok større utvalg nå som vi nærmer oss oppstart av et nytt semester, enn fx på vårparten :-)

Jeg har forresten ei venninne som bor på Lillestrøm, og som jobber på Blindern, og hun snakker om en veldig kort reisetid med toget fra Lillestrøm til Oslo (det ble betydelig raskere da flytogtunnelen kom). Men det er plenty av fine steder å bo da, i og rundt Oslo.

Lykke til i alle fall! :-)

Takk. :-)

Gjest Gressjenta
Skrevet

Du kan da flytte utenfor byen.

Vi bor i Gjerdrum kommune. Kjører til Oslo hver dag på jobb.

Verdens beste kommune å bo i og skikkelig landlig.

Her er det også billig og veldig lett å få seg leieleilighet. Store flotte leiligheter :o)

Og god kommunikasjon til både Oslo og ellers.

Hvor langt er det inn til Oslo, og hvordan er det med kollektivtrafikken?

Gjest gjerdrum
Skrevet

Hvor langt er det inn til Oslo, og hvordan er det med kollektivtrafikken?

Det er vel ca 2,5 mil. Det er god kollektivtrafikk. Kompisen vår jobbet på universitetet og tok bussen hver dag, selv om han hadde bil.

Jeg bruker i underkant av 20 minutter på jobb med bil. Og det er det verdt :o)

Lykke til!

Gjest Gressjenta
Skrevet

Det er vel ca 2,5 mil. Det er god kollektivtrafikk. Kompisen vår jobbet på universitetet og tok bussen hver dag, selv om han hadde bil.

Jeg bruker i underkant av 20 minutter på jobb med bil. Og det er det verdt :o)

Lykke til!

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...