Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Flash

Heisann :)

Jeg er ei jente på 22 år som alltid har hatt regelmessige og normale menstruasjonsblødninger. Men 2 ganger i løpet av 3. måneder har menstruasjonen min bare vært bittelitt svart (helt mørkt), illeluktende blod. Den kommer til tiden, og jeg har murring i magen som vanlig. Jeg har også hatt noe influensalignende 3. ganger siden jul med vond hals, feber og slapphet. Utenom disse periodene føler jeg meg bra. Jeg har gått opp noen kg i vekt...er tynn fra før, og synes at magen har blitt større. Jeg kan ikke være gravid, for jeg ikke har ligget med noen før; det har gjort så vondt. Men fingret har jeg blitt for første gang denne tiden. Nå er jeg bekymret for at dette kan være eggstokk-kreft eller noe annet farlig... Hva tror du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23899-sv%C3%A6rt-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Underlivskreft i din alder er uhyre sjelden. Det at blodet er svart og lukter tyder ikke på noen spesiell sykdom, bare at det tar litt lengre tid for det å komme ut av livmoren. Magen blir vanligvis større når man øker i vekt. Hvis du er meget bekymret synes jeg det vil være tryggest å få en sjekk, selv dine symptomer ikke tyder på noe alvorlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23899-sv%C3%A6rt-bekymret/#findComment-101808
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...