jubalong70 Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Lurer på hva som er produktnavnet på angrepillen. 0 Siter
Excelsion Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ekke du en dude a? Eller har jeg misforstått totalt? :-) *Smile hvis han har misforstått* 0 Siter
jaime Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ekke du en dude a? Eller har jeg misforstått totalt? :-) *Smile hvis han har misforstått* Hun er def ikke en dude nei - men selv dudes kan jo ha interesse av angrepillen, by proxy... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Ekke du en dude a? Eller har jeg misforstått totalt? :-) *Smile hvis han har misforstått* Jeg! En mann?????? Ikke sist jeg sjekket i alle fall! 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ekke du en dude a? Eller har jeg misforstått totalt? :-) *Smile hvis han har misforstått* Hvorfor trodde du det? 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Før en festival i Norge var byen utsolgt for øl, vin, angrepiller, kondomer og intimservietter. Det skulle visst være fest der ja. Da gikk det på servietter/engangskluter for barneromper - som også ble utsolgt. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Før en festival i Norge var byen utsolgt for øl, vin, angrepiller, kondomer og intimservietter. Det skulle visst være fest der ja. Da gikk det på servietter/engangskluter for barneromper - som også ble utsolgt. Var det ikke en artikkel om det i VG/Dagbladet for en stund siden? Og så med en ny festivalby som hadde kjøpt inn rikelig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Før en festival i Norge var byen utsolgt for øl, vin, angrepiller, kondomer og intimservietter. Det skulle visst være fest der ja. Da gikk det på servietter/engangskluter for barneromper - som også ble utsolgt. Va'kke det Quarten??? Virker som om det er rene sex-partyet der nede. 0 Siter
Excelsion Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Hvorfor trodde du det? Trodde jeg hadde lest det tidligere... :-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg! En mann?????? Ikke sist jeg sjekket i alle fall! Ooops, da beklager jeg :-) Trodde bare jeg hadde lest det i ett annet temaet :-) Blingsa da :-p 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Skrevet 21. juli 2006 Ooops, da beklager jeg :-) Trodde bare jeg hadde lest det i ett annet temaet :-) Blingsa da :-p Fort gjort :s 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.