Gjest solbo Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 eller er jeg nødt å levere det til et apotek? hadde egentlig ikke tid til å dra til apoteket da jeg holder på å flytte og skal være ute i morgen. 0 Siter
Gjest Didleido Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Skyll dem ned i do, det gjør jeg. Forurensning eller ikke, mye av tablettene som du spiser kommer også i dass til slutt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det bør absolutt leveres på et apotek ja, så ikke barn eller dyr finner det, og tror det er godis og spiser det. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Skyll dem ned i do, det gjør jeg. Forurensning eller ikke, mye av tablettene som du spiser kommer også i dass til slutt. Det gjør man ikke hvis man er litt miljøbevisst. 0 Siter
Gjest Didleido Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det gjør man ikke hvis man er litt miljøbevisst. Da spiser man ikke medisiner heller! 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Da spiser man ikke medisiner heller! Alt havner jo ikke i do når man spiser det da... Dessuten skal man ikke spise det allikevel, er det ingen grunn til å belaste naturen med det. 0 Siter
Gjest Didleido Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Alt havner jo ikke i do når man spiser det da... Dessuten skal man ikke spise det allikevel, er det ingen grunn til å belaste naturen med det. Leste at de siste års eksplosive lykkepillespising førte til stor forurensning, ettersom alt havnet i dass til syvende og sist. Det er kansje den mest forurensende delen som føres ut av kroppen? 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Leste at de siste års eksplosive lykkepillespising førte til stor forurensning, ettersom alt havnet i dass til syvende og sist. Det er kansje den mest forurensende delen som føres ut av kroppen? Hvis den mest forrurensende delen føres ut av kroppen, er den jo i hvertfall også i pilla fra før. Jeg har hørt at fisk som bor nær kloakkutløp blir kjønnsforvirret pga. mye p-pillespising. 0 Siter
mynaeve Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Skyll dem ned i do, det gjør jeg. Forurensning eller ikke, mye av tablettene som du spiser kommer også i dass til slutt. Tankeløst råd. Noen medisiner er virkelig naturfarlige... De skal leveres til apoteket. 0 Siter
Gjest Didleido Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Tankeløst råd. Noen medisiner er virkelig naturfarlige... De skal leveres til apoteket. Kan hende det er tankeløst, men jeg kjenner ingen som leverer medisinene på apoteket. Dessuten bare skrøt jeg på meg det at jeg skylla dem i do, for jeg spiser nesten aldri medisiner. Derfor ikke hør på meg. (o: 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kan hende det er tankeløst, men jeg kjenner ingen som leverer medisinene på apoteket. Dessuten bare skrøt jeg på meg det at jeg skylla dem i do, for jeg spiser nesten aldri medisiner. Derfor ikke hør på meg. (o: Jeg har levert gamle medisiner på apoteket flere ganger. 0 Siter
Gjest Didleido Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har levert gamle medisiner på apoteket flere ganger. Da er du en som jeg ikke kjenner. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kast dem i do,veldig effektivt Da er du kvitt dem! 0 Siter
mynaeve Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kast dem i do,veldig effektivt Da er du kvitt dem! Huff, hvorfor gir dere slike råd? Vet dere NOE om medisiners potensielle virkning på miljøet? Hva om trådstarteren har en kilo med ubrukte prevensjonsmidler. Sett at hun bor rett ved siden av en yngleplass for villaks. Hun kan egenhendig ødelegge hele bestanden hvis hun bare kaster medisinene i do. Skulle ønske folk kunne se konsekvensene av sine handlinger.. 0 Siter
Osiris Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kan hende det er tankeløst, men jeg kjenner ingen som leverer medisinene på apoteket. Dessuten bare skrøt jeg på meg det at jeg skylla dem i do, for jeg spiser nesten aldri medisiner. Derfor ikke hør på meg. (o: Det er faktisk veldig vanlig at ansvarlige mennesker leverer ubrukte medisiner på apotek 0 Siter
Osiris Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Da spiser man ikke medisiner heller! Man kan være miljøbevisst og allikevel ha behov for medisiner da. Hva tror du om folk som har behov for medisin? 0 Siter
Gjest Didleido Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Man kan være miljøbevisst og allikevel ha behov for medisiner da. Hva tror du om folk som har behov for medisin? Selvfølgelig! Min kommentar var bare en spøk. Mange lever ikke over uten livsviktige medisiner. 0 Siter
fresja Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Mamma og jeg leverte bæreposer med medisin på apoteket for noen år siden. Det var sånne som lå igjen etter min far og mine besteforeldre. Er det bare litt medisiner du har, kan du vel ta de med på flyttelasset, og så leverer du dem senere når det passer. Noen som vet hvor apoteket gjør av dem, forresten? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Huff, hvorfor gir dere slike råd? Vet dere NOE om medisiners potensielle virkning på miljøet? Hva om trådstarteren har en kilo med ubrukte prevensjonsmidler. Sett at hun bor rett ved siden av en yngleplass for villaks. Hun kan egenhendig ødelegge hele bestanden hvis hun bare kaster medisinene i do. Skulle ønske folk kunne se konsekvensene av sine handlinger.. Ehe..seriøst? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.