Gjest Calóni Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ehe..seriøst? Ja, det er sant. Amerikanske fisker har en ganske høy mengde med Prozac innabords. Både pga medisindumping (les: nedskylling i toalett/vasken), men også pga at folk tar dem, og at det skilles ut en del i urinen. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ja, det er sant. Amerikanske fisker har en ganske høy mengde med Prozac innabords. Både pga medisindumping (les: nedskylling i toalett/vasken), men også pga at folk tar dem, og at det skilles ut en del i urinen. Dette vet jeg ikke om jeg skal tro Nå tuller du vel...? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ja, det er sant. Amerikanske fisker har en ganske høy mengde med Prozac innabords. Både pga medisindumping (les: nedskylling i toalett/vasken), men også pga at folk tar dem, og at det skilles ut en del i urinen. Må være veldig "happy" fisker det da At det forurenser miljøet har jeg ikke tenkt på,tenk på hvor mye det forurenser menneskene da,som tar dem..?..hmf! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Mamma og jeg leverte bæreposer med medisin på apoteket for noen år siden. Det var sånne som lå igjen etter min far og mine besteforeldre. Er det bare litt medisiner du har, kan du vel ta de med på flyttelasset, og så leverer du dem senere når det passer. Noen som vet hvor apoteket gjør av dem, forresten? De destruerer dem (brenner dem). Trur eg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Dette vet jeg ikke om jeg skal tro Nå tuller du vel...? Det er fakta. Tror du andre dyr er immune mot menneskemedisin, du da? 0 Siter
ekte nick Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kun apoteket. For all del ikke kast dem i do!!! Urolig mange som ikke skjønner hvor miljøskadelig det er!!! 0 Siter
fineline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Må være veldig "happy" fisker det da At det forurenser miljøet har jeg ikke tenkt på,tenk på hvor mye det forurenser menneskene da,som tar dem..?..hmf! Du tar dem bevisst og vet om effekter og bivirkninger. Hvis du får i deg mengder av slike stoffer gjennom drikkevannet blir det noe annet. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kan du ikke ta det med deg dit du skal flytte og kaste det når du kommer deg til det nye stedet da? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det er fakta. Tror du andre dyr er immune mot menneskemedisin, du da? Nei...er ikke helt "tett i pappen",har bare ikke tenkt på det,at dyr får det i seg om man kaster det i do...sorry da. Det siste jeg vil er å skade dyr 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Dette vet jeg ikke om jeg skal tro Nå tuller du vel...? Nei, det er faktisk tilfelle. Alt det vi skyller ned og som havner i kloakken, det kommer jo tilslutt ut i det åpne hav, og blir fiskenes miljø. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Må være veldig "happy" fisker det da At det forurenser miljøet har jeg ikke tenkt på,tenk på hvor mye det forurenser menneskene da,som tar dem..?..hmf! Forskjellen er vel at de menneskene som får det foreskrevet, har behov for det. Og det er snakk om medisiner for mennesker, ikke fisk. Du gir ikke bikkja di medisiner fra ditt eget medisinskap heller, om han er syk. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Du tar dem bevisst og vet om effekter og bivirkninger. Hvis du får i deg mengder av slike stoffer gjennom drikkevannet blir det noe annet. Tar ikke piller jeg kaster i do bevisst,er jo derfor de havner der Har bare ikke tenkt på at fiskene ble dopa...eller forurenset av det som havnet i vannet...trodde det var en spøk.... Havet er jo stort da... 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Nei, det er faktisk tilfelle. Alt det vi skyller ned og som havner i kloakken, det kommer jo tilslutt ut i det åpne hav, og blir fiskenes miljø. Ok,jeg tror deg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.