Gå til innhold

Hvor mange % av Oslos befolkning er mørkhudede?

Anbefalte innlegg

Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

Finnes det noen oppdatert statistikk over dette, eller er det rasisme å lage slike statistikker?

Jeg kikker meg rundt midt i Oslogryta, og der er det nesten flere mørkhudede enn hvite.

Det samme opplever vi på Ikea og andre store kjøpesentre nær Oslo.

Har denne bølgen kommet de siste ti årene, eller vært sånn lenge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

Oi, 1/4 det var mye!

Men vi har vel god nytte av disse hardt arbeidende menneskene, for de fleste av dem er ståpåmennesker er de ikke?

Det er ikke mange av dem som lever på sosialstønad og er en utgift for landet?

Finnes det noen offentlige statistikker over det + en kriminalstatistikk?

Skrevet

Oi, 1/4 det var mye!

Men vi har vel god nytte av disse hardt arbeidende menneskene, for de fleste av dem er ståpåmennesker er de ikke?

Det er ikke mange av dem som lever på sosialstønad og er en utgift for landet?

Finnes det noen offentlige statistikker over det + en kriminalstatistikk?

Heh, såpass...

Kan dessverre ikke svare deg på resten.

Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

Heh, såpass...

Kan dessverre ikke svare deg på resten.

Taramtamtamtei....*kikker uskyldig i taket*

Skrevet

Ja, det er sykt mange.

Har skjedd rimelig fort også.

Innen kort tid så er vel hvite mennesker en sjeldenhet.

Skrevet

Ja, det er sykt mange.

Hvite? Hva med de ca. 80000 fra Danmark, Sverige, Tyskland, USA osv? Men du regner kanskje ikke dem som innvandrere?

Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

Ja, det er sykt mange.

Vet du, de samme tankene tenkte jeg da jeg gikk i Oslo i dag, og jeg er ikke rasist egentlig.

Men skal utviklingen fortsette, kommer Oslo til å bli en "svart" by i Norge i løpet av få år. Med masse vold...voldtekter og det som beklageligvis følger med.

Jeg er skremt.

Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

Hvite? Hva med de ca. 80000 fra Danmark, Sverige, Tyskland, USA osv? Men du regner kanskje ikke dem som innvandrere?

Tenkte bare på de fra utenfor Skandinavia, det har du rett i.

Skrevet

De er garantert også regnet med når man sier det bor 23% innvandrere i Oslo. Europeere som kommer til Norge/Oslo for å jobbe utgjør faktisk en stor andel.

Selv er jeg også innvandrer i landet jeg bor i. :-)

Skrevet

Tenkte bare på de fra utenfor Skandinavia, det har du rett i.

Om du ser på linken jeg la ved, ser du at svensker, finner, amerikanere osv., selvsagt er medregnet. De er da like mye innvandrere som de fra Somalia.

Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

De er garantert også regnet med når man sier det bor 23% innvandrere i Oslo. Europeere som kommer til Norge/Oslo for å jobbe utgjør faktisk en stor andel.

Selv er jeg også innvandrer i landet jeg bor i. :-)

Men det rare er at det nesten utelukkende er menn med litt mørkere hudfarve som voldtar?

Unntaket er kanskje polakker?

Nå var jeg rasistisk, yes i know. Men sannhet i de ordene.

Skrevet

Men det rare er at det nesten utelukkende er menn med litt mørkere hudfarve som voldtar?

Nesten utelukkende? Javel, jeg visste ikke at 99% av alle voldtekter her til lands begås av mørkhudede.

Skrevet

Jeg skulle også gjerne sett en seriøs statistikk over dette.

Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

Nesten utelukkende? Javel, jeg visste ikke at 99% av alle voldtekter her til lands begås av mørkhudede.

Ingen har nevnt 99%, men i Oslo tror jeg ikke det er langt unna.

Jeg skulle likt å sett en prosentregning som viste hvor mange prosent av den mannlige befolkningen av den utelandske gruppen (innvandrere, flyktninger, andregenerasjonsinnvandrere etc) som var kriminelle, og sammenlignet tallene med hvor mange prosent vi fikk i den mannlige helnorske gruppen.

Jeg skulle også likt å sett rene tall på dette, tror ikke vi trenger prosentsammenligninger for å se hvor ille det er.

Skrevet

Hvis du er opptatt av hudfarge, så har du gått glipp av 20 års samfunnsdebatt, hendelser og endringer i holdninger.

Hudfarge er ikke problemet, men fargen på politikere. Stemmekveget de importerte vender seg mot dem, til deres store forskrekkelse. Innvandrere er i ferd med å bli i mot mer innvandring. De vil ha godene for seg selv, og har oppdaget at for mange om beinet er til ulempe og at nykommerne er til bry.

Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

Hvis du er opptatt av hudfarge, så har du gått glipp av 20 års samfunnsdebatt, hendelser og endringer i holdninger.

Hudfarge er ikke problemet, men fargen på politikere. Stemmekveget de importerte vender seg mot dem, til deres store forskrekkelse. Innvandrere er i ferd med å bli i mot mer innvandring. De vil ha godene for seg selv, og har oppdaget at for mange om beinet er til ulempe og at nykommerne er til bry.

Knegg, aldri så galt at det er godt for noe da. :)

Kansje den godeste Abbadabtullikka er med å hjelpe oss å stoppe innvandringen?

Skrevet

Ingen har nevnt 99%, men i Oslo tror jeg ikke det er langt unna.

Jeg skulle likt å sett en prosentregning som viste hvor mange prosent av den mannlige befolkningen av den utelandske gruppen (innvandrere, flyktninger, andregenerasjonsinnvandrere etc) som var kriminelle, og sammenlignet tallene med hvor mange prosent vi fikk i den mannlige helnorske gruppen.

Jeg skulle også likt å sett rene tall på dette, tror ikke vi trenger prosentsammenligninger for å se hvor ille det er.

Kriminalstatistikk for Oslo er for betent til at noen tør utarbeide den. Enhver som har tilgang til Oslo-politiets frekvenser på sambandet kan med egne ører høre at norske navn knapt forekommer blant mistenkte, anmeldere og vitner lenger. Det er uhyre spennende å være politi i Oslo om dagen, og antallet gjengmedlemmer og våpenbeslag fra disse er fordoblet fra i fjor. I Oslo er -svært mye- fordoblet fra i fjor.

Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

Knegg, aldri så galt at det IKKE er godt for noe da. :)

Kansje den godeste Abbadabtullikka er med å hjelpe oss å stoppe innvandringen?

Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

Kriminalstatistikk for Oslo er for betent til at noen tør utarbeide den. Enhver som har tilgang til Oslo-politiets frekvenser på sambandet kan med egne ører høre at norske navn knapt forekommer blant mistenkte, anmeldere og vitner lenger. Det er uhyre spennende å være politi i Oslo om dagen, og antallet gjengmedlemmer og våpenbeslag fra disse er fordoblet fra i fjor. I Oslo er -svært mye- fordoblet fra i fjor.

Ja og fenslene blir overfylte, psykiatrien overbelastet. Vi har ikke kapasitet til å hjelpe våre egne lenger, det er ille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...