Gå til innhold

Hvor mange % av Oslos befolkning er mørkhudede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knegg, aldri så galt at det er godt for noe da. :)

Kansje den godeste Abbadabtullikka er med å hjelpe oss å stoppe innvandringen?

Vesntresida i Oslo er ganske forskrekket. Ikke bare vender innvandrerne dem ryggen, men innvandringspolitikken de har ført brukes mot dem i stadig sterkere grad, og konsekvensene blir raskt mye tydeligere. Integreringen i Oslo har gått fullstendig i grøfta, og migreringen mellom bydelene er nå på et helt utrolig nivå: to bydeler har nå innpå ti ganger så høy andel innvandrere som to av de andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og fenslene blir overfylte, psykiatrien overbelastet. Vi har ikke kapasitet til å hjelpe våre egne lenger, det er ille.

Krisesentrene er mest overfylt, i to av Oslos sentre har det vært utelukkende innvandrerkvinner og barn i flere måneder.

Skrevet

Om du ser på linken jeg la ved, ser du at svensker, finner, amerikanere osv., selvsagt er medregnet. De er da like mye innvandrere som de fra Somalia.

Vi trenger ikke ansette to-tre svensker i kommunen kun for å hjelpe svensker? Arbeidsdeltagelsen blant svensker da ikke nærmest lik null?

I en kommune bor nå 220 somaliere, 5 av de har arbeid. Alle 5 er ansatt i kommunen for å hjelpe somaliere.

Gjest Samfunnsintressert
Skrevet

Krisesentrene er mest overfylt, i to av Oslos sentre har det vært utelukkende innvandrerkvinner og barn i flere måneder.

Stakkars kvinner :(

La kvinnene bli, men kast ut de voldelige mennene. Det er kansje løsningen?

Skrevet

Da kan vi gløtt litt på Jordan, med alle sine muslimer og middelalderske muslimske kultur.

For to år siden fikk kvinner rett til skilsmisse. Siden da har titusenvis av kvinner strømmet til rettslokalene. I Saudi-Arabia fikk kvinner stemmerett i 2005. Det går framover, men litt sakte enkelte steder.

En vis mann sa at en statsforfatnings kvalitet vises på måten kvinnene behandles. I visse land, bl a Pakistan, behandles de som geiter eller kyr og er handelsvare.

Gjest Smf.intr.
Skrevet

Vi trenger ikke ansette to-tre svensker i kommunen kun for å hjelpe svensker? Arbeidsdeltagelsen blant svensker da ikke nærmest lik null?

I en kommune bor nå 220 somaliere, 5 av de har arbeid. Alle 5 er ansatt i kommunen for å hjelpe somaliere.

Herregud er det virkelig sant? Lever de på sosialen her da og har fått permanent opphold, og er det de samme som er kriminelle?

(korta ned nicket mitt som er samfunnsintressert)

Skrevet

Herregud er det virkelig sant? Lever de på sosialen her da og har fått permanent opphold, og er det de samme som er kriminelle?

(korta ned nicket mitt som er samfunnsintressert)

Et stort antall alenemødre bl a.

Antallet økte dramatisk fra de 74 tildelte personer til 220 personer på 2 år, inkl familiegjenforeninger og fødsler utenfor ekteskap.

Skrevet

Men det rare er at det nesten utelukkende er menn med litt mørkere hudfarve som voldtar?

Unntaket er kanskje polakker?

Nå var jeg rasistisk, yes i know. Men sannhet i de ordene.

"Men det rare er at det nesten utelukkende er menn med litt mørkere hudfarve som voldtar?"

Oh, så voldtekt fant ikke sted før det kom mennesker fra afrika og midtøsten til Norge ?

Vet ikke helt hvor du får opplysningene dine fra, men tviler på at de stemmer.

Forøvrig skjer majoriteten av voldtekter i Norge på fest og blandt familiemedlemmer, og her er det høye mørketall.

Så uten å referere til noe spesiell statistikk (Det er jo ikke viktig for deg heller):

buuuulshit.

Skrevet

Da kan vi gløtt litt på Jordan, med alle sine muslimer og middelalderske muslimske kultur.

For to år siden fikk kvinner rett til skilsmisse. Siden da har titusenvis av kvinner strømmet til rettslokalene. I Saudi-Arabia fikk kvinner stemmerett i 2005. Det går framover, men litt sakte enkelte steder.

En vis mann sa at en statsforfatnings kvalitet vises på måten kvinnene behandles. I visse land, bl a Pakistan, behandles de som geiter eller kyr og er handelsvare.

Oh, trodde det var 'se hvordan fangene behandles' :)

Skrevet

Oh, trodde det var 'se hvordan fangene behandles' :)

Statsminsiteren sa selv i en tale til utlandet at "vi behandler våre kvinner som dyr" 1000 kvinner dør i æresdrap hvert år, og omtrent like mange brennes i hjel, hovedsaklig fordi faren ikke klarer å betale brudeprisen i riktig tid. De dør angivelig av at parafinovnen eksplodrerer, selv om det er omtrent umulig å få en parafinovn til å eksplodere.

Gjest Smf.intr.
Skrevet

"Men det rare er at det nesten utelukkende er menn med litt mørkere hudfarve som voldtar?"

Oh, så voldtekt fant ikke sted før det kom mennesker fra afrika og midtøsten til Norge ?

Forøvrig skjer majoriteten av voldtekter i Norge på fest og blandt familiemedlemmer, og her er det høye mørketall.

Så uten å referere til noe spesiell statistikk (Det er jo ikke viktig for deg heller):

buuuulshit.

Voldtekter har alltid funnet sted, men har økt dramatisk i takt med asyltilstrømningen.

Voldtekt i familien? hvilke familier tror du det er oftest snakk om? kanskje de som får lov av guden sin å voldta kona.

Skrevet

Vet du, de samme tankene tenkte jeg da jeg gikk i Oslo i dag, og jeg er ikke rasist egentlig.

Men skal utviklingen fortsette, kommer Oslo til å bli en "svart" by i Norge i løpet av få år. Med masse vold...voldtekter og det som beklageligvis følger med.

Jeg er skremt.

Du er ikke "samfunnsinteressert", men på grensen til (eller over?) å være rasist.

Jeg er helt med på problemer forbundet med kulturkollisjoner etc, men hudfargen er i seg selv uinteressant. Det er synd at jeg og andre, som kun ser med bekymring på holdninger, adferd og kultur/religion etc., blir forvekslet med slike som deg.

"......................................"

Skrevet

buuuulshit.

Det stemmer selvfølgelig, når det gjelder overfallsvoldteker o.l. Voldteker av familiemedlemmer er tull å i det hele tatt nevne, iom. at det ikke finnes statistikk for det. Jeg tviler på at det er veldig foskjellig mellom nordmenn og pakistanere, f.eks.

Poenget her er kultur, skapt av religion, fattigdom, gale og psykotiske religiøse- og statsledere. _Det_ skaper individer som blir farlige når de plasseres ukritisk i en helt annen kultur, som de ikke forstår eller klarer å forholde seg til. Ikke hudfarge.

Skrevet

"La kvinnene bli, men kast ut de voldelige mennene. Det er kansje løsningen?"

A? Men de er jo også mørkhudede, og vil dermed produsere mørhudede barn...

".............................................."

Gjest Smf.intr.
Skrevet

Du er ikke "samfunnsinteressert", men på grensen til (eller over?) å være rasist.

Jeg er helt med på problemer forbundet med kulturkollisjoner etc, men hudfargen er i seg selv uinteressant. Det er synd at jeg og andre, som kun ser med bekymring på holdninger, adferd og kultur/religion etc., blir forvekslet med slike som deg.

Ok, da glemmer vi hudfarven, drit i den, den er egentlig betydningsløs å nevne.

Det spiller forsåvidt ingen rolle om mennesker har en annen hudfarve, så lenge de oppfører seg og er lovlydige.

Det at mange kriminelle er mørke i huden, fikk meg til å formulere meg litt feil.

Så konsentrerer vi oss om religion, politikk og kulturkollisjon! :)

Gjest Smf.intr.
Skrevet

"La kvinnene bli, men kast ut de voldelige mennene. Det er kansje løsningen?"

A? Men de er jo også mørkhudede, og vil dermed produsere mørhudede barn...

".............................................."

De mørkhudede mennene blir kastet ut fordi de er kriminelle, ikke fordi de er mørkhudede.

Og barna blir sikert snille som lam når de slipper å voksne opp med voldelige fedre som forbilder :)

Gjest trykkleif
Skrevet

De mørkhudede mennene blir kastet ut fordi de er kriminelle, ikke fordi de er mørkhudede.

Og barna blir sikert snille som lam når de slipper å voksne opp med voldelige fedre som forbilder :)

SIKKERT

Skrevet

De er garantert også regnet med når man sier det bor 23% innvandrere i Oslo. Europeere som kommer til Norge/Oslo for å jobbe utgjør faktisk en stor andel.

Selv er jeg også innvandrer i landet jeg bor i. :-)

Så da har jeg og blitt en innvandrer, dog hadde jeg en jobb allerede før jeg flyttet til utlandet, også har jeg klart å finansiere de første månedene her selv, og har ikke måtte fått støtte fra staten, engelsk kunne jeg allered før jeg flyttet hit. Og ikke må jeg integreres på noen måte...

¨MEN det er det samme her i Irland som i Norge, i Dublin hører du skjeldent Engelsk eller Gælisk... Men for det meste, polsk, russisk,og hindu (eller arabisk eller hva det nå heter) og en good del fransk/nigeriansk....

Men saken er jo egentlig den at vi lever i forskjellige kulturer! og det er det som er hovedproblemet både her og i Norge.

At de som kommer til Norge med en annen religionskultur krasjer med det norske samfunn, ergo så blir de behandlet på en annen og bedre måte enn hva vi som innvandrere i andre land må

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...