Gjest Snart oppspist! Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Er du glad for at det er så mange muslimer i Norge, og at vi fortsetter å ta inn flere? Bør alle få slekt hit via familiegjenforeninger? Jeg er litt bekymret over utviklingen og ønsker en innstramning i inntaket. Hvordan skal dette ellers ende? Stemte SV nå sist, men ønsker nå en drastisk forandring i innvandringspolitikken. Hvem bør jeg stemme da? (ikke Frp nei!) 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvorfor ikke Frp når færre innvandrere er viktig for deg? 0 Siter
Gjest Snart oppspist! Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvorfor ikke Frp når færre innvandrere er viktig for deg? Jeg synes Frp er litt for ekstreme og kalde på andre områder, jeg må like de som er i partiet egentlig synes jeg. Men det ser ut som jeg er tvungen til å stemme Frp nå, fordi det ikke finnes annet alternativ som har streng asylpolitikk. Er det flere enn meg her som vurderer å hoppe over til Frp, og er jeg gærn som vurderer det? Vet egentlig ikke om jeg tør gjøre det, kansje det blir med tanken. 0 Siter
Gjest Snart oppspist! Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg synes Frp er litt for ekstreme og kalde på andre områder, jeg må like de som er i partiet egentlig synes jeg. Men det ser ut som jeg er tvungen til å stemme Frp nå, fordi det ikke finnes annet alternativ som har streng asylpolitikk. Er det flere enn meg her som vurderer å hoppe over til Frp, og er jeg gærn som vurderer det? Vet egentlig ikke om jeg tør gjøre det, kansje det blir med tanken. _ _kanskje_ _ skulle det stå! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 De som bor i Oslo bør i hvert fall sørge for å stemme de som ikke støtter moskeen. Oslo er et unikt tilfelle, hvor politikerne sleiker den svære gruppen oppetter ryggen med forslag om prioritering av innvandrerbefolkningen. Gruppen brukte over 90 mill på å bygge en moske, men ikke et øre til integrering, kvinnesak, helse, barn, unge, kriminalitetsbekjempelse, opplysning eller noe som guden ikke liker. Guden liker bare underkastelse - og intoleranse mot annerledestenkende og ulikheter. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg synes Frp er litt for ekstreme og kalde på andre områder, jeg må like de som er i partiet egentlig synes jeg. Men det ser ut som jeg er tvungen til å stemme Frp nå, fordi det ikke finnes annet alternativ som har streng asylpolitikk. Er det flere enn meg her som vurderer å hoppe over til Frp, og er jeg gærn som vurderer det? Vet egentlig ikke om jeg tør gjøre det, kansje det blir med tanken. Jeg er helt enig med deg i at Frp er uspiselige på andre områder. Jeg stemmer heller ikke Frp selv om jeg er enig i mye av innvandringspolitikken. Jeg tror det lønner seg å stemme borgelig, men så mye har jeg ikke satt meg inn i det. 0 Siter
Gjest olda Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg synes Frp er litt for ekstreme og kalde på andre områder, jeg må like de som er i partiet egentlig synes jeg. Men det ser ut som jeg er tvungen til å stemme Frp nå, fordi det ikke finnes annet alternativ som har streng asylpolitikk. Er det flere enn meg her som vurderer å hoppe over til Frp, og er jeg gærn som vurderer det? Vet egentlig ikke om jeg tør gjøre det, kansje det blir med tanken. Fr.p har nok den strengeste innvandringspolitikken. Det vil alltid være noe man ikke liker med et parti så da må du prioritere hva som du synes er viktigst. 0 Siter
Gjest Snart oppspist! Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Fr.p har nok den strengeste innvandringspolitikken. Det vil alltid være noe man ikke liker med et parti så da må du prioritere hva som du synes er viktigst. Jeg vil ha en politikk som hjelper arbeidsløse ungdom å få arbeid, som styrker sysselsettingen og sikrer trygdeordningene. Det må også være med i partipolitikken jeg stemmer på, i tillegg til streng asylpolitikk. Alt dette er like viktig for meg, det ene kan ikke forsakes for det andre. Står Frp for dette? 0 Siter
red Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Innvandringspolitikken er ganske klar: det har vært innvandringsstopp i norge i 30 år nå. Alle som kommer hit er asylsøkere,og vi er forpliktet etter internasjonale avtaler om å ta i mot asylsøkere. Det man kan gjøre noe med er behandlingstiden før man sender ut de som ikke har krav på opphold. 0 Siter
red Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg vil ha en politikk som hjelper arbeidsløse ungdom å få arbeid, som styrker sysselsettingen og sikrer trygdeordningene. Det må også være med i partipolitikken jeg stemmer på, i tillegg til streng asylpolitikk. Alt dette er like viktig for meg, det ene kan ikke forsakes for det andre. Står Frp for dette? hehe FRP vil hjelpe arbeidsløs ungdom til å få jobb ved å stoppe alle utbetalinger og fremtvinge handling Høres ut som AP er ditt parti. Bare synd de jaller for mye, kunne vært et meget bra parti for alle. 0 Siter
Gjest Snart oppspist! Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Innvandringspolitikken er ganske klar: det har vært innvandringsstopp i norge i 30 år nå. Alle som kommer hit er asylsøkere,og vi er forpliktet etter internasjonale avtaler om å ta i mot asylsøkere. Det man kan gjøre noe med er behandlingstiden før man sender ut de som ikke har krav på opphold. Kort behandlinstid er en løsning, for blir de for lenge får de tilknytning her og nrekter å dra. Det må da kunne gjøres raskere å behandle asylsøknader, og i mellomtiden oppbevare dem et sted der det er fullstendig kontroll og vakthold så de ikke stikker av. 0 Siter
red Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kort behandlinstid er en løsning, for blir de for lenge får de tilknytning her og nrekter å dra. Det må da kunne gjøres raskere å behandle asylsøknader, og i mellomtiden oppbevare dem et sted der det er fullstendig kontroll og vakthold så de ikke stikker av. Det er ingen enkel sak det der. Jeg er ikke nødvendigvis helt for gestapo-leirer for asylsøkere. Det jeg mener er et bra strakstilltak er å kjøre mye kortere behandlingstid, er ikke rart mange som vet de ikke har noe grunn til å søke asyl kommer likevell. Et par års loffing i Norge med dekt bolig og nok lommepenger slår for mange en hvilkensomhelst gudsforlatt søppeldynge i Afghanistan eller afrika. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Innvandringspolitikken er ganske klar: det har vært innvandringsstopp i norge i 30 år nå. Alle som kommer hit er asylsøkere,og vi er forpliktet etter internasjonale avtaler om å ta i mot asylsøkere. Det man kan gjøre noe med er behandlingstiden før man sender ut de som ikke har krav på opphold. Det gjelder de ca 1000 flyktningene som kommer, men det er lett å glemme de 16 000 som kom på familiegjenforening i fjor. I år blir det vel 20 000. Da blir antallet flyktninger liksom litt stusselig? Og hvorfor fokuseres det så enormt på noen få flyktninger? Jo, for å skjule det andre tallet. 0 Siter
Gjest Snart oppspist! Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 hehe FRP vil hjelpe arbeidsløs ungdom til å få jobb ved å stoppe alle utbetalinger og fremtvinge handling Høres ut som AP er ditt parti. Bare synd de jaller for mye, kunne vært et meget bra parti for alle. Enig der, ap er et godt valg om de var mere handlingskraftig og bestemte. De er litt for veike med myke og stakkarslige Jens i spissen Han burde brunste seg opp noen hakk! Det var noe annet med a Gro ja, den dama var det tæl i! 0 Siter
red Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det gjelder de ca 1000 flyktningene som kommer, men det er lett å glemme de 16 000 som kom på familiegjenforening i fjor. I år blir det vel 20 000. Da blir antallet flyktninger liksom litt stusselig? Og hvorfor fokuseres det så enormt på noen få flyktninger? Jo, for å skjule det andre tallet. Jeg må inrømme at jeg ikke kjenner detaljene til familiegjennforening, men inngår ikke de i våre forpliktelser som vertsland ? 0 Siter
red Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det gjelder de ca 1000 flyktningene som kommer, men det er lett å glemme de 16 000 som kom på familiegjenforening i fjor. I år blir det vel 20 000. Da blir antallet flyktninger liksom litt stusselig? Og hvorfor fokuseres det så enormt på noen få flyktninger? Jo, for å skjule det andre tallet. Jeg må inrømme at jeg ikke kjenner detaljene til familiegjennforening, men inngår ikke de i våre forpliktelser som vertsland ? 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg må inrømme at jeg ikke kjenner detaljene til familiegjennforening, men inngår ikke de i våre forpliktelser som vertsland ? Problemet er at det kalles "familiegjenforening", når det egentlig er noe helt annet. En familie i norge gifter bort datteren til en fetter i hjemlanet - og vedkommende får opphold. Og så videre. Og dette kalles _gjenforening_. "..........................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg må inrømme at jeg ikke kjenner detaljene til familiegjennforening, men inngår ikke de i våre forpliktelser som vertsland ? Jeg er ikke sikker på om vi er forpliktet til å ta inn familie. Men i hvert fall ikke søskenbarn, søsken og foeldre. Men de slippes inn like forbannet på tross av innvandingsstoppen som SV og Ap fikk i stand i 1975 av frykt for arbeidsplassene. Et ektepar f eks ble til 18 personer på 10 år, 5 barn -derav tre av de født i utlandet, restene er familie ut til søskenbarn. De ville neppe "overleve" en gentest for å se om de virkelig er de de er. 0 Siter
red Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Problemet er at det kalles "familiegjenforening", når det egentlig er noe helt annet. En familie i norge gifter bort datteren til en fetter i hjemlanet - og vedkommende får opphold. Og så videre. Og dette kalles _gjenforening_. "..........................................." Burde hete tvangsgiftemål, da 0 Siter
Prozak Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg vil ha en politikk som hjelper arbeidsløse ungdom å få arbeid, som styrker sysselsettingen og sikrer trygdeordningene. Det må også være med i partipolitikken jeg stemmer på, i tillegg til streng asylpolitikk. Alt dette er like viktig for meg, det ene kan ikke forsakes for det andre. Står Frp for dette? Heh-heh...nei, på de punktene er nok ikke FrP noe å skryte av. FrP er knall blå - det du nevner kreves i det minste et snev av sosialisme. "........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.