Gå til innhold

Positive EL-tester, men ingen mens.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anita76

Hm. Har alltid hørt at man kan ha mens uten eggløsning, men ikke eggløsning uten mens. Sikker på at ikke testene viser feil eller at du tyder dem feil?

Eller at du er gravid?

Jeg er dessverre ikke gravid....

Eggløsningstestene er heller ikke mulig og tolke feil..bruker de digitale til CB..Synes dette er merkelig..

Gjest anita76

Pleier du å ha mensen ellers?

Jeg har en slags mensen en gang innimellom, med ca 2 måneders mellomrom.. Denne blødningen er mye mindre, og varer kortere enn den har gjort tidligere. Hatt det slik i ett og et halvt år. Legene jeg har pratet med er sikre på at jeg ikke har eggløsning, men EL-testene er altså positive...(dette vet ikke legene da jeg ikke brukte og teste tidligere)..Har ny time hos gynekolog i august, og vil da uansett få et svar, men skulle bare høre om noen har en teori om hvorfor det er slik...Min teori er at egget ikke slipper, og at jeg da ikke har eggløsning selv om testene er positive..

Annonse

Jeg har en slags mensen en gang innimellom, med ca 2 måneders mellomrom.. Denne blødningen er mye mindre, og varer kortere enn den har gjort tidligere. Hatt det slik i ett og et halvt år. Legene jeg har pratet med er sikre på at jeg ikke har eggløsning, men EL-testene er altså positive...(dette vet ikke legene da jeg ikke brukte og teste tidligere)..Har ny time hos gynekolog i august, og vil da uansett få et svar, men skulle bare høre om noen har en teori om hvorfor det er slik...Min teori er at egget ikke slipper, og at jeg da ikke har eggløsning selv om testene er positive..

1,5 år høres mye ut. Håper du får et ordentlig svar på hva som er galt. Lykke til!

Gjest anita76

1,5 år høres mye ut. Håper du får et ordentlig svar på hva som er galt. Lykke til!

Takk skal du ha, Sofline:) Satser på at det ordner seg. Ønsker svært gjerne og bli gravid snart, men må vel ha litt hjelp i form av hormontilskudd/eggløsnings-stimulerende tabletter, regner jeg med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...