Sofline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvor lenge holder en tomat seg i kjøleskapet? 0 Siter
mynaeve Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det kommer an på tomaten.. Gode tomater kan holde i en uke uten å bli myke. (Strengt tatt skal tomater oppbevares i romtemperatur. Men personlig har jeg aldri likt smaken av en lunken tomat ) 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Det kommer an på tomaten.. Gode tomater kan holde i en uke uten å bli myke. (Strengt tatt skal tomater oppbevares i romtemperatur. Men personlig har jeg aldri likt smaken av en lunken tomat ) Jeg tenker egentlig ikke på om den blir myk, men hvor lenge den er spiselig (dvs. ufarlig). Jeg liker best lunken tomat, men den holder seg best i kjøleskapet. 0 Siter
Osiris Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det kommer an på tomaten.. Gode tomater kan holde i en uke uten å bli myke. (Strengt tatt skal tomater oppbevares i romtemperatur. Men personlig har jeg aldri likt smaken av en lunken tomat ) Jeg syns den er best når den har romtemperatur. Smak og aroma kommer best fram da syns jeg. Temperert klasetomat med masse pepper er snadder som pålegg. 0 Siter
mynaeve Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg tenker egentlig ikke på om den blir myk, men hvor lenge den er spiselig (dvs. ufarlig). Jeg liker best lunken tomat, men den holder seg best i kjøleskapet. Den er ufarlig til den får svarte flekker eller mugg.. Mat er enkelt slik. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Tomater skal ikke i kjøleskapet, da blir den vassen. Ikke agurk heller. 0 Siter
Gjest tomatus Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Tomater har ingenting i kjøleskapet å gjøre. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Tomater skal ikke i kjøleskapet, da blir den vassen. Ikke agurk heller. Det vet jeg egentlig godt, men det holder seg lenger der enn på den varme, vestvendte kjøkkenbenken min. Man skulle hatt et svaleskap.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.