Gå til innhold

Bærbar pc

Gjest noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest noen som kan hjelpe?
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en bærbar pc... men har ikke særlig greie på dette. Noen her inne som har det, og som kan anbefale meg noe? Den skal ikke brukes til noe store greier, bare til å ha internett og den skal kunne brukes til spill som f.eks. the Sims. Den bør ikke koste mer enn 8000. Jeg ser stadig tilbud, men jeg aner ikke hva som er bra, og hva som passer for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du skal bruke den til spill; -må- den være bærbar?

Gjest bærbar PC
Skrevet

Siden du skal bruke den til spill; -må- den være bærbar?

Ja, har så dårlig plass hjemme, og trenger å kunne ta den med meg.

Skrevet

Ja, har så dårlig plass hjemme, og trenger å kunne ta den med meg.

De raske bærbare er store og dyre. De billige små har mindre minne og vesentlig tregere prosessorer og harddisker. De billigste er ulidelig trege, selv om det er mange "ghz" i dem.

For 8000 får du ikke så mye bra. Men stasjonære har større potensiale m h t pris og ytelse.

Gjest bærbar PC
Skrevet

De raske bærbare er store og dyre. De billige små har mindre minne og vesentlig tregere prosessorer og harddisker. De billigste er ulidelig trege, selv om det er mange "ghz" i dem.

For 8000 får du ikke så mye bra. Men stasjonære har større potensiale m h t pris og ytelse.

Ok, takk for hjelpen :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hadde nok vurdert å legge til et par tusinger til for å få en vesentlig bedre maskin, f.eks denne:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=309627

Eller forsåvidt en av de andre tre (du finner linkene nede i artikkelen) denne ble testet sammen med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...