Spindy Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Skal være forlover i et bryllup om ca 5 uker,og til min store skrekk passet ikke kjolen jeg har (eller hadde) planlagt å bruke da jeg prøvde den i dag. Kjolen har glidelås på ryggen, og det er denne jeg ikke får helt opp. Jeg er vel ca 3-4 cm "for bred" Huff, jeg begynner nesten å gråte, kjolen er sååå nydelig. Kan opplyse om at jeg har en del fett, og ikke har vært så veldig flink med kostholdet og treningen i det siste (ferie ja).Men nå er jeg villig til å gjøre alt for at kjolen skal passe... Vet jo hva jeg bør/ikke bør spise, og er veldig glad i å trene spinning. Så jeg lurer på: (sikkert ingen som kan svare 100% sikkert, men...) Hvor mye er det mulig å ta av på den tiden jeg har igjen til bryllupet? Er det i det hele tatt en liten sjanse for at jeg får glidelåsen igjen uten å ryke hele greia...? 0 Siter
Gjest kanskje, kanskje ikke Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvor lenge siden er det siden du fikk den på? har du noen anelse om hvor mange kg du har gått opp? Tipper du med stor innsats, bra kosthold og mye trening kan gå ned 1 kg per uke, kanskje.. Vet ikke om det holder? Du kan feks prøve å drikke mye te og grapefrukt for disse er vanndrivende om du har litt vann i kroppen... 0 Siter
Gjest nøstemor Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvor lenge siden er det siden du fikk den på? har du noen anelse om hvor mange kg du har gått opp? Tipper du med stor innsats, bra kosthold og mye trening kan gå ned 1 kg per uke, kanskje.. Vet ikke om det holder? Du kan feks prøve å drikke mye te og grapefrukt for disse er vanndrivende om du har litt vann i kroppen... Det kommer an på hvor tjukk du er - eller om du er tjukk i det hele tatt. En venninne og jeg gikk f.eks. på Grete Rohde en gang. Hun hadde ca. 20 kg overvekt, jeg var egentlig ikke overvektig i det hele tatt, bare i egne øyne. Vi spiste det samme og trente omtrent likt. Hun tok av 13 kg. på 6 uker, jeg tok av 3. Bare et eks. på at det er umulig å si hvor mye du kan ta av uten å vite litt mer. 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Dess tykkere du er, dess fortere går du ned i vekt når du trener. Men det skal mye til for at du klarer å krympe deg 4 cm i bredda på bare fire uker. Jeg tror dessverre at det ikke er mulig. Har du i det hele tatt fått igjen denne kjolen noen gang, eller var den piltrang da du klarte det? 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det kommer an på hvor tjukk du er - eller om du er tjukk i det hele tatt. En venninne og jeg gikk f.eks. på Grete Rohde en gang. Hun hadde ca. 20 kg overvekt, jeg var egentlig ikke overvektig i det hele tatt, bare i egne øyne. Vi spiste det samme og trente omtrent likt. Hun tok av 13 kg. på 6 uker, jeg tok av 3. Bare et eks. på at det er umulig å si hvor mye du kan ta av uten å vite litt mer. Jo tykkere man er, jo fortere går du ned i vekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.