Gå til innhold

skal jeg fortsette

Gjest hva skal jeg tenke og gå etter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva mener du? Det er greit å mene at kjæresten er mindre pen?

Min kjærest er jo verdens flotteste da, men jeg vet jo at ikke alle andre er enig, men i mine øyne er det uansett ingen som slår ham.

Det jeg mener er at man godt kan se at ens egen kjæreste ikke er den vakreste i verden, og likevel være veldig glad i ham/henne.

Det jeg mener er at man godt kan se at ens egen kjæreste ikke er den vakreste i verden, og likevel være veldig glad i ham/henne.

Mulig at denne utrolig!!!! er den samme som var på meg en gang for lenge siden da jeg nevnte at min kjære ikke er noen fotomodell. :o)

Som om jeg bryr meg, han er jo verdens beste, herligste, deiligste og skjønneste kjæreste og mann jo! :o) *Savne*

Mulig at denne utrolig!!!! er den samme som var på meg en gang for lenge siden da jeg nevnte at min kjære ikke er noen fotomodell. :o)

Som om jeg bryr meg, han er jo verdens beste, herligste, deiligste og skjønneste kjæreste og mann jo! :o) *Savne*

Nemlig. Selv om vi er realistiske, så er de jo de skjønneste uansett!

Annonse

Det er ikke uvanlig at jenter/damer i alle aldersgrupper skravler om gutter/menn når de er ute på byen. Første inntrykk går ofte på utseende eller utstråling. De fleste vokser av seg å være opptatt av utseende som fotomodell.

som voksen dame synes jeg det er morsomt å være sammen med venninner og fnise og tulle om mannfolk. Dybden og seriøsiteten er selvfølgelig en annen enn i ungdomsårene og ingen av oss er redd for lenger hva de andre synes om utseende. Jeg må innrømme at jeg er nervøs som en fjortis når jeg introduserer en ny flamme for venninner. De er bare nødt til å se hvor fantastisk han er i mine øyne der og da;)

Så hvis de ikke liker ham, sier de det til deg? Forkaster du ham da?

Så hvis de ikke liker ham, sier de det til deg? Forkaster du ham da?

Nei jeg har aldri opplevd at venninnene mine har sagt at de ikke liker noen, men jeg blir alltid glad når de snakker positivt om de jeg er sammen med (det er ikke så mange). Jeg har ikke vært borte i problematikken med å velge mellom venninner eller kjærester, men jeg har fjernet meg fra venninner hvor jeg ikke har likt kjærestene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...