Gjest Hva med barnas fremtid? Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Er det ikke pussig at regjeringen kaller seg rødgrønn? Jeg har enda ikke hørt et ord om effektive tiltak for å bedre miljøet? Hvorfor støtter de ikke norske bønder? Ved norsk jordbruk unngås det at man kjøper så mye mat som er kjørt langvesi fra. Å handle mat fra f.eks Afrika belaster miljøet enormt med forurensing i transport? Hvorfor er det ikke blitt oe billigere kollektivtransport? SV har jo ofte snakket om det før, i tillegg til bedre sykkelveier. Som vi ser så blir ikke så mye gjort når det kommer til stykket. 0 Siter
Gjest Hva med barnas fremtid? Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Huff så mange sprøsmålstegn det ble. Fatter ikke. 0 Siter
Osiris Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 SV har nok jobba ganske mye med miljøsaker i regjering: http://www.sv.no/partiet/regjering/nyheter/dbaFile110984.html 0 Siter
Gjest Hva med barnas fremtid? Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 SV har nok jobba ganske mye med miljøsaker i regjering: http://www.sv.no/partiet/regjering/nyheter/dbaFile110984.html Jeg kan ikke se at de har jobbet mye for miljøet. 0 Siter
Osiris Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg kan ikke se at de har jobbet mye for miljøet. Da tror jeg ikke du leste gjennom hele saken. Miljøkapitlet er jo det største og mest omfattende kapitlet 0 Siter
Gjest det handler om manipulasjon og kommunikasjon Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Da tror jeg ikke du leste gjennom hele saken. Miljøkapitlet er jo det største og mest omfattende kapitlet "Miljøkapitlet er jo det største og mest omfattende kapitlet" DET trenger vel ikke i seg selv si så mye... 0 Siter
Osiris Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 "Miljøkapitlet er jo det største og mest omfattende kapitlet" DET trenger vel ikke i seg selv si så mye... Kunne vært enig med deg om det hadde vært et program, men dette dreier seg om saker som er vedtatt 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Miljøvernminister Bjørnøy virker nå i det minste engasjert, synes jeg. Om ikke annet, så driver de nå i hvert fall og utreder om Norge skal prøve å sette seg et tilsvarende mål som Sverige - å klare seg uten olje innen et visst årstall. I Sverige satser de nå stort på å øke bruken av drivstoff laget av trær. For øvrig skal det visst være på trappene å gjøre noe med tungtransporten i Oslo, å lede den på en mer miljøvennlig måte. (Også der er selvsagt Sverige foran oss...) Og å få en del av transporten over på tog. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.