Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle for første gang bruke visa-kortet til å betale noe over nettet, men hva er det som er visa-nummeret?! Er det kontonummeret eller det 16-sifrede tallet som er preget inn i selve kortet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det nummeret som er prega inn i kortet, og ikke kontonummeret

Skrevet

Det er det nummeret som er prega inn i kortet, og ikke kontonummeret

Da tastet jeg riktig! :o) Ettersom det hele gikk glatt gjennom regnet jeg i grunnen med det, men man vet jo aldri...

Skrevet

Det er tallet som er preget inn i kortet.

Det var bare såvidt jeg torte spørre, det føltes så utrolig teit plutselig. :o) Men da tastet jeg inn riktig nummer i alle fall.

Gjest Shira12
Skrevet

Da tastet jeg riktig! :o) Ettersom det hele gikk glatt gjennom regnet jeg i grunnen med det, men man vet jo aldri...

Skummelt det der med visa på nett altså... Klok av skade vet jeg nemlig at kortet kan fort bli tomt ;-)

Gjest Skrable
Skrevet

Skummelt det der med visa på nett altså... Klok av skade vet jeg nemlig at kortet kan fort bli tomt ;-)

Har du blitt nettrobba?

Skrevet

Har du blitt nettrobba?

Med det ;-) som var hengt på til slutt i innlegget til Shira12 så tror jeg nok den tømmingen av visa-kortet var nokså selvforskyldt. :o)

Gjest Skrable
Skrevet

Med det ;-) som var hengt på til slutt i innlegget til Shira12 så tror jeg nok den tømmingen av visa-kortet var nokså selvforskyldt. :o)

Ja selvfølgelig , gud så treg jeg er! ;P

Skrevet

Det var bare såvidt jeg torte spørre, det føltes så utrolig teit plutselig. :o) Men da tastet jeg inn riktig nummer i alle fall.

hehe, har vært atskillig teitere spørsmål her på dol.

Gjest Shira12
Skrevet

Har du blitt nettrobba?

Nei, men jeg har litt mer klær og sko enn hva jeg strengt tatt behøver ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg må nok ene og alene ta på meg skylden selv ja :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...