Gå til innhold

Bestille fra lillevinkelsko

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Vel nå har jeg styrt unna den siden ganske lenge, men i går klarte jeg ikke lengre.

Bestilte ett par sko på salg. Og er jo nå kjempe utålmodig på og få vite om de er utsolg eller ikke!

Dere som har bestilt der ifra, og varen var utsolgt, fikk dere rask mail om det da?

Og om de hadde varen, kom den rask i posten eller?

Har så lyst på nye sko!

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Har bestilt der mange ganger, tror jeg fikk mail dagen etter hvis skoene var utsolgt. Hvis de er på lager, får du dem innen en uke.

Lille Vinkel er jaggu meg avhengighetsskapende! :D

Gjest Shira12
Skrevet

Har bestilt der mange ganger, tror jeg fikk mail dagen etter hvis skoene var utsolgt. Hvis de er på lager, får du dem innen en uke.

Lille Vinkel er jaggu meg avhengighetsskapende! :D

Da er de nok forhåpentligvis på vei i posten da. Å, gleder meg!

Sukk, synes mange av disse nettbutikken er skumle når det kommer til avhengighet (skrev jeg det feil nå? Ble plutselig usikker her...)

;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da er de nok forhåpentligvis på vei i posten da. Å, gleder meg!

Sukk, synes mange av disse nettbutikken er skumle når det kommer til avhengighet (skrev jeg det feil nå? Ble plutselig usikker her...)

;-)

Ja, nettbutikker er skumle... Men å så mye fint! :D

Skrevet

*Skrekkslagen* Måtte inn på Lillevinkelsko (underlig navn forøvrig) bare for å se og det er heldigvis ingen fare for at jeg skal bli avhengig der. Ikke at skoene ikke var fine, men for noen priser da!!!!!

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Skrekkslagen* Måtte inn på Lillevinkelsko (underlig navn forøvrig) bare for å se og det er heldigvis ingen fare for at jeg skal bli avhengig der. Ikke at skoene ikke var fine, men for noen priser da!!!!!

Hysj, penger har ingen betydning når det gjelder sko. :D

Gjest Shira12
Skrevet

I dag kom skoene! De var som skapt til mine føtter ;-)

Litt blakkere, men stor fornøyd!

Gjest Princess Peach
Skrevet

I dag kom skoene! De var som skapt til mine føtter ;-)

Litt blakkere, men stor fornøyd!

Så bra! Ingenting er som nye, perfekte sko. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...