Gå til innhold

IKEA oppvaskmaskin (helintegrert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKEA har såvidt jeg vet bare en type oppvaskmaskin som er helintegrert, så derfor spør jeg her om råd.

Hva i helvete betyr det som står i monteringsanvisningen?

Skjønner ikke bæret her nå... Det står så mange rare bilder der at det akkurat nå er helt umulig å finne ut hva de prøver å si. Kunne jo prøvd å bare peise på sånn som vi tror det skal være, men det kunne jo hende det var noe fornuftig som stod der.

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peiling på hva?

Nja... vet ikke? Hva i all verden man skal gjøre med den, f.eks.

Tegningene er åpenbart tegnet i fylla. F.eks hva betyr den første tegningen? Hva betyr den andre tegningen? Hva betyr tallene som står over tegningene? Hva i alle dager betyr det at man skal vri to runder på skrue 2 og 4, og hva har det å si? Hvilken vei skal man skru, det er jo selvsagt ikke mulig å se ut fra tegningen. Hvorfor kan ikke slangene ligge på gulvet, hvorfor må avløpet være minst 40 cm over gulvet, og de 10 millimeterne som slangen må være over, er det over gulvet, eller over det nederste punktet på oppvaskmaskinen over føttene.

Åssåvidere...

Skrevet

Nja... vet ikke? Hva i all verden man skal gjøre med den, f.eks.

Tegningene er åpenbart tegnet i fylla. F.eks hva betyr den første tegningen? Hva betyr den andre tegningen? Hva betyr tallene som står over tegningene? Hva i alle dager betyr det at man skal vri to runder på skrue 2 og 4, og hva har det å si? Hvilken vei skal man skru, det er jo selvsagt ikke mulig å se ut fra tegningen. Hvorfor kan ikke slangene ligge på gulvet, hvorfor må avløpet være minst 40 cm over gulvet, og de 10 millimeterne som slangen må være over, er det over gulvet, eller over det nederste punktet på oppvaskmaskinen over føttene.

Åssåvidere...

Uffda. Mangler det en side?

Skrevet

Uffda. Mangler det en side?

Nei, ser ikke ut til at det følger med noen særlig forklaringer i det hele tatt.

Jeg tror vi skal sove på det og prøve igjen i morgen. Nå har vi skrudd i ett siden klokka 8.00 i dag tidlig, så det skal bli godt å legge seg litt. ;)

Skrevet

Nei, ser ikke ut til at det følger med noen særlig forklaringer i det hele tatt.

Jeg tror vi skal sove på det og prøve igjen i morgen. Nå har vi skrudd i ett siden klokka 8.00 i dag tidlig, så det skal bli godt å legge seg litt. ;)

God ide.

Jeg sovnet en gang og drømte at jeg skrudde sammen IKEA-møbler. Plutselig bråvåknet jeg og så var det sant!

Kompisen satte sammen en sånn benk med mange skuffer, han var ikke menneske i flere dager. Med plaster på alle fingra og sur kjerring.

Skrevet

God ide.

Jeg sovnet en gang og drømte at jeg skrudde sammen IKEA-møbler. Plutselig bråvåknet jeg og så var det sant!

Kompisen satte sammen en sånn benk med mange skuffer, han var ikke menneske i flere dager. Med plaster på alle fingra og sur kjerring.

Hehe, jeg har drømt om IKEA-skruing i natt. Har vel skrudd skuffer og skap i 25 timer tilsammen i går og i dag, så det skulle vel ikke forundre meg om de kommer snikende i drømmene i natt og. ;)

Skrevet

Har du forsøkt å søke på nett på typebetegnelsen osv. Kanskje du får tak i en bedre monteringsanvisning.

Høyde for avløpsslange har vel sammenheng med at maskina ikke skal tømmes under vask?

Gjest rørlegger i familien
Skrevet

Tror det bare står masse tull i starten på bruksanvisninga. Bla lenger ut i den, så tror jeg at dere finner ut av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...