keinstein Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg får ikke med meg været når en blond bimbo står der og vifter med saker og ting. Samme hvor mye jeg prøver. Egentlig blir jeg irritert på meg selv og på dem som lager værprogrammet. Jeg får alltid med meg været når det er en halvfet dresskledd nerd som varsler. 0 Siter
carma Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Bare sånn en gang for alle... du ER mann, ikke sant? 0 Siter
Gjest deiilig:)) Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det er vel ingen problem for deg? Du kan jo bare sjekke været på nett etter værmeldingen på TV. Jammen lett å distrahere enkelte, hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Bare sånn en gang for alle... du ER mann, ikke sant? Jeg er ikke lesbisk for å si det sånn. Men jeg bryr meg nøkken om blonde bimboer. De irriterer meg bare. Men instinktene er noe annet. Egentlig liker jeg mye bedre mørke damer med kort hår.... 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Det er vel ingen problem for deg? Du kan jo bare sjekke været på nett etter værmeldingen på TV. Jammen lett å distrahere enkelte, hehe De utnytter det. Varslene er sikkert så dårlige st de må gjøre slikt for å distrahere. 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvorfor må det være en blond bimbo? mørke og forføreriske har IQ i tillegg, sats heller på det du. 0 Siter
Gjest deiilig:)) Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg er ikke lesbisk for å si det sånn. Men jeg bryr meg nøkken om blonde bimboer. De irriterer meg bare. Men instinktene er noe annet. Egentlig liker jeg mye bedre mørke damer med kort hår.... Jepp, synes også brunetter er mye flottere. ) Og selvsagt redheads:) 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Hvorfor må det være en blond bimbo? mørke og forføreriske har IQ i tillegg, sats heller på det du. Det må ikke være en tynn blond bimbo med store pupper. Jeg liker dem ikke. Det er noe primært underbevisst som jeg ikke har kontroll på. 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jepp, synes også brunetter er mye flottere. ) Og selvsagt redheads:) Ja- rødt hår og masse fregner og stOOOOre kanintenner! =) 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Ja- rødt hår og masse fregner og stOOOOre kanintenner! =) Legg til øyne som Marty Feldman, og du har min første kjærlighet. Et herlig flott menneske. Hun er nå mor til 6 barn. Mulig et av dem er mitt, men jeg vet ikke. Hysj. 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det må ikke være en tynn blond bimbo med store pupper. Jeg liker dem ikke. Det er noe primært underbevisst som jeg ikke har kontroll på. Kansje du da tenker med feil hode i disse "øyeblikkene"? "Noe" i(på!) deg tenker at de er da dugende til en´ ting om ikke annet? 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Legg til øyne som Marty Feldman, og du har min første kjærlighet. Et herlig flott menneske. Hun er nå mor til 6 barn. Mulig et av dem er mitt, men jeg vet ikke. Hysj. Jeg skal tenke på det neste gang jeg ser et blikk som dette *grøsser oppover ryggen*: http://www.worth1000.com/entries/165500/165724SxBW_w.gif 0 Siter
keinstein Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Kansje du da tenker med feil hode i disse "øyeblikkene"? "Noe" i(på!) deg tenker at de er da dugende til en´ ting om ikke annet? Noe å feie over i forbifarten? 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg skal tenke på det neste gang jeg ser et blikk som dette *grøsser oppover ryggen*: http://www.worth1000.com/entries/165500/165724SxBW_w.gif http://www.worth1000.com/entries/165500/165724SxBW_w.gif Funker ikke linken eller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Værmeldinga er ikke den samme etter at Vidar Theisen ga seg. Jeg stoler ikke på blonde tv2-berter og pakker ned paraply hvis de melder sol. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 hehe, godt du har internett og kan finne værmeldinger her 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Morsomt..he he.. Men det er sant det..men jeg kan ofte sitte å se værmeldigen,men være opptatt av andre ting enn været..sveisen..måten de snakker på..klærne..osv... Så hvis noen spørr meg etterpå "ja,hvilket vær får vi i morgen"?...kan jeg ikke si det,fikk det ikke med meg,men ikke pga bimboene da... 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Morsomt..he he.. Men det er sant det..men jeg kan ofte sitte å se værmeldigen,men være opptatt av andre ting enn været..sveisen..måten de snakker på..klærne..osv... Så hvis noen spørr meg etterpå "ja,hvilket vær får vi i morgen"?...kan jeg ikke si det,fikk det ikke med meg,men ikke pga bimboene da... Synd det er så stygge værgutter nå, det var noe annet da han der Arnulf sto å vrikka på seg! Heter han forresten Arnulf, og hvor ble det av den mannen? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Synd det er så stygge værgutter nå, det var noe annet da han der Arnulf sto å vrikka på seg! Heter han forresten Arnulf, og hvor ble det av den mannen? Vet ikke hvem du mener helt Men de er jo ganske pene ja,men det er ikke alltid det jeg blir distrahert av 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 http://www.worth1000.com/entries/165500/165724SxBW_w.gif Funker ikke linken eller? Nei, den funker ikke. ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.