Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 *Hahaha* Det er ikke lenge siden jeg kom inn på stua og ropte lattermildt til min kjære:"Hey! Nå har TVNorge fått en ny blond sak til å melde været, det er da ingen menn som får med seg værvarslet når hun der står og vifter med puppene!" Han kom tuslende inn fra kjøkkenet, "Er det noe jeg går glipp av?" og myste så bort på skjermen. "Hun der!? Nah." *Hehe* Flink gutt ja. ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ååååå, du er så typisk mann, keinstein. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Ååååå, du er så typisk mann, keinstein. Uten lett irriterende drifter og dårlig skjulte primitive instinkter, ingen mann. Uten kaotiske holdninger og intriger, ingen kvinne. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg liker egentlig vel så godt mørkt hår på værmelderne jeg.. http://www.vismasoftware.no/Arkiv/vismagazine/artikler/vis-a-vis_204.htm 0 Siter
jubalong70 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Uten lett irriterende drifter og dårlig skjulte primitive instinkter, ingen mann. Uten kaotiske holdninger og intriger, ingen kvinne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.