Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det spørs jo hvilke kanaler du har å sjonglere mellom? 0 Siter
Gjest bjelle klang bjelle klang Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Det spørs jo hvilke kanaler du har å sjonglere mellom? La oss si: nrk1,nrk2,tv2,tv3,tvnorge og en del andre 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 La oss si: nrk1,nrk2,tv2,tv3,tvnorge og en del andre Kansje du skal ansette en støttekontakt til å sjekke programmet for deg? ;-) Har du Discovery, så går det masse bra der. Spørs hva du er interessert i da. Det mest fornuftige er å legge seg å sove og få skjønnhetssøvnen sin. 0 Siter
Gjest been there done that Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Kansje du skal ansette en støttekontakt til å sjekke programmet for deg? ;-) Har du Discovery, så går det masse bra der. Spørs hva du er interessert i da. Det mest fornuftige er å legge seg å sove og få skjønnhetssøvnen sin. Yes, need my beauty sleep:P..skal nok gå å legge med snart..hva med deg da? 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Yes, need my beauty sleep:P..skal nok gå å legge med snart..hva med deg da? Jeg har fysisk vondt i hele kroppen og klarer ikke å sove da, derfor ligger jeg her å kjedeskriver på dol mellom slagene. 0 Siter
Gjest been there done that Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har fysisk vondt i hele kroppen og klarer ikke å sove da, derfor ligger jeg her å kjedeskriver på dol mellom slagene. Stakar deg...hva med å be noen masere deg;) 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Stakar deg...hva med å be noen masere deg;) Ingen gidder å massere meg, de andre sitter også på nettet eller sover. Kansje jeg skal ansette en polakk til å kna litt? om han nøyer seg med å kna da... 0 Siter
Gjest bjelle klang bjelle klang Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ingen gidder å massere meg, de andre sitter også på nettet eller sover. Kansje jeg skal ansette en polakk til å kna litt? om han nøyer seg med å kna da... Hva om jeg er polakker...ikke fint å si slikt da! 0 Siter
Gjest Skrable Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hva om jeg er polakker...ikke fint å si slikt da! Jeg mente svenske! 0 Siter
Gjest bjelle klang bjelle klang Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Jeg mente svenske! Hehe..ikke noe fare du..er pakistansk jente;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.