Gjest been there done that Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Til alle dere som er våken nå, signer her..skal se hvor mange det er;) 0 Siter
Gjest Eli Hagen Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Her e jeg! Sitter du på nett igjen nå Carl I. Trodde du hadde trukket deg tilbake for å kose deg med meg jeg? 0 Siter
Gjest Carl Ivar Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Sitter du på nett igjen nå Carl I. Trodde du hadde trukket deg tilbake for å kose deg med meg jeg? Men Eli da, har du våknet? Jeg hadde mareritt om at Dracula lå ved siden av meg i neglisjee og med håret rett opp. Måtte bare stå opp og roe meg litt. Grav deg godt ned under dyna og sov videre videre du,,,vennen... 0 Siter
Gjest Eli Hagen Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Men Eli da, har du våknet? Jeg hadde mareritt om at Dracula lå ved siden av meg i neglisjee og med håret rett opp. Måtte bare stå opp og roe meg litt. Grav deg godt ned under dyna og sov videre videre du,,,vennen... Carl da, etter det utsagnet går jeg inn på mitt eget soverom. Bare sitt her du! Natta... 0 Siter
Gjest Eli Hagen Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Men Eli da, har du våknet? Jeg hadde mareritt om at Dracula lå ved siden av meg i neglisjee og med håret rett opp. Måtte bare stå opp og roe meg litt. Grav deg godt ned under dyna og sov videre videre du,,,vennen... jeg vil skilles,Carl Ivar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.