Gjest kristiLue Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Kjære Gud Kan noen gi meg styrke til å være et bedre menneske. Til å si ifra når noen snakker stygt eller nedsettende om andre. Til å ta parti med den svake. Til å beskytte og være sterk og forsvare og stå imomt. ikke bare stå stille og se på at noen blir utfryst. Hatt det så vondt og vært så ensom før.Og jeg vet at når jeg forsvarer så får jeg høre at jeg er like ille som de , og jeg er en av "fienden" også. Orker ikke mer.Det er et så giftig miljø her.Kan ikke jobbe her.Går på akkord med mine egne verdier og egen psykisk helse.Jeg klarer ikke se på at noen mobber et menneske.Samtidig som jeg ikke klarer å stoppe det.Det gjør det umulig å leve med meg selv.Blir heller arbeidsløs.Alt annet enn dette 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg vet ikke... Noe sier meg at hvis man står opp og sier ifra med strak rygg, selvtillit og styrke det som er rett, så vil de som mobber se at det de gjør er skikkelig galt og bli flaue. men jeg vet ikke.. kansje de bare er noen forbanna idioter og fortsetter... 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg vet ikke... Noe sier meg at hvis man står opp og sier ifra med strak rygg, selvtillit og styrke det som er rett, så vil de som mobber se at det de gjør er skikkelig galt og bli flaue. men jeg vet ikke.. kansje de bare er noen forbanna idioter og fortsetter... Det at man ikke tørr si ifra betyr jo ikke at du er et dårlig menneske.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.