Gjest blondhairbrowneyes Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 ...? Hvis du var blond og hadde brune øyne, men ønsket en forandring, hvordan ville du farget det? Vil jeg kle en kastanje/mellombrun/blond-farge? 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 http://www.dosfordonts.com/haircolor.html Synes de røde er fine 0 Siter
Gjest blondehairbrowneyes Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 http://www.dosfordonts.com/haircolor.html Synes de røde er fine Men det synes ikke jeg! Ikke rødt...aldri! 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Men det synes ikke jeg! Ikke rødt...aldri! Hehe, kåman a!! Den 30B Medium Auburn der.. døds fin jo Er ikke HELT rødt men litt 0 Siter
Gjest blondehairbrowneyes Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hehe, kåman a!! Den 30B Medium Auburn der.. døds fin jo Er ikke HELT rødt men litt Næh...tenkte mer på brownish blonde eller dark blonde jeg, 14 og 14 B! MÅ jeg til frisøren? Eller kan jeg gjøre det selv? Litt fattig...og har god erfaring med hjemmefarging:) 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Næh...tenkte mer på brownish blonde eller dark blonde jeg, 14 og 14 B! MÅ jeg til frisøren? Eller kan jeg gjøre det selv? Litt fattig...og har god erfaring med hjemmefarging:) Vet ikke, bare hatt håret farget 2 ganger.. 1 gang med sprayboks, rosa.. ;D og 1 gang hoss frisøren, mørk mørk brun.. Dukker vel opp noen som kan svare deg 0 Siter
Gjest blondehairbrowneyes Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Vet ikke, bare hatt håret farget 2 ganger.. 1 gang med sprayboks, rosa.. ;D og 1 gang hoss frisøren, mørk mørk brun.. Dukker vel opp noen som kan svare deg hehe...rosa med sprayboks, den tar jeg ikke sjansen på da:) Har farget håret mitt en del ganger hos frisøren men finner alltid ut at "dette kunne jeg klart selv"! Tror jeg kjøper farge i morgen:) 0 Siter
Gjest Ferri Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 hehe...rosa med sprayboks, den tar jeg ikke sjansen på da:) Har farget håret mitt en del ganger hos frisøren men finner alltid ut at "dette kunne jeg klart selv"! Tror jeg kjøper farge i morgen:) Rosa ble så fint atte Lykke til i morgen da 0 Siter
Gjest Lillac Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Næh...tenkte mer på brownish blonde eller dark blonde jeg, 14 og 14 B! MÅ jeg til frisøren? Eller kan jeg gjøre det selv? Litt fattig...og har god erfaring med hjemmefarging:) Og farge håret hjemme er faktisk svært enkelt, jeg gjør det én gang pr. mnd. ca. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Kommer litt an på hudfarge og hvor brune øynene er. Jeg ville rådført meg med en god frisør. 0 Siter
fresja Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Ville valgt en varm brunfarge, noe mørkere enn din naturlige hårfarge. Gjerne en som ligner på øyefargen din. Du kan jo ta en glansvask eller en fannen farge som ikke sitter så lenge, så går den gradvis ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.