Gå til innhold

Farge håret...

Anbefalte innlegg

Gjest blondhairbrowneyes
Skrevet

...?

Hvis du var blond og hadde brune øyne, men ønsket en forandring, hvordan ville du farget det?

Vil jeg kle en kastanje/mellombrun/blond-farge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferri
Skrevet

Men det synes ikke jeg! Ikke rødt...aldri!:D

Hehe, kåman a!! :)

Den 30B Medium Auburn der.. døds fin jo :) Er ikke HELT rødt men litt ;)

Gjest blondehairbrowneyes
Skrevet

Hehe, kåman a!! :)

Den 30B Medium Auburn der.. døds fin jo :) Er ikke HELT rødt men litt ;)

Næh...tenkte mer på brownish blonde eller dark blonde jeg, 14 og 14 B! MÅ jeg til frisøren? Eller kan jeg gjøre det selv? Litt fattig...og har god erfaring med hjemmefarging:)

Gjest Ferri
Skrevet

Næh...tenkte mer på brownish blonde eller dark blonde jeg, 14 og 14 B! MÅ jeg til frisøren? Eller kan jeg gjøre det selv? Litt fattig...og har god erfaring med hjemmefarging:)

Vet ikke, bare hatt håret farget 2 ganger..

1 gang med sprayboks, rosa.. ;D

og 1 gang hoss frisøren, mørk mørk brun..

Dukker vel opp noen som kan svare deg ;)

Gjest blondehairbrowneyes
Skrevet

Vet ikke, bare hatt håret farget 2 ganger..

1 gang med sprayboks, rosa.. ;D

og 1 gang hoss frisøren, mørk mørk brun..

Dukker vel opp noen som kan svare deg ;)

hehe...rosa med sprayboks, den tar jeg ikke sjansen på da:) Har farget håret mitt en del ganger hos frisøren men finner alltid ut at "dette kunne jeg klart selv"! Tror jeg kjøper farge i morgen:)

Gjest Ferri
Skrevet

hehe...rosa med sprayboks, den tar jeg ikke sjansen på da:) Har farget håret mitt en del ganger hos frisøren men finner alltid ut at "dette kunne jeg klart selv"! Tror jeg kjøper farge i morgen:)

Rosa ble så fint atte ;)

Lykke til i morgen da :)

Gjest Lillac
Skrevet

Og farge håret hjemme er faktisk svært enkelt, jeg gjør det én gang pr. mnd. ca.

Skrevet

Kommer litt an på hudfarge og hvor brune øynene er. Jeg ville rådført meg med en god frisør.

Skrevet

Ville valgt en varm brunfarge, noe mørkere enn din naturlige hårfarge. Gjerne en som ligner på øyefargen din. Du kan jo ta en glansvask eller en fannen farge som ikke sitter så lenge, så går den gradvis ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...