mumitrollet Skrevet 16. august 2000 Skrevet 16. august 2000 Hei! Jeg har hatt forskjellige jobber i år, korte vikariater og engasjement. Har ingen fast jobb å ta permisjon fra (termin i begynnelsen av oktober, planlegger permisjon 3 uker før) Jobber frem til permisjonen begynner. På trygdekontoret sa de at de regnet fødselspengegrunnlaget ut fra de siste 4 ukene før permisjonens start. Hva om jeg tjener mindre denne måneden enn de foregående månedene? Kan jeg "velge" en annen måned, eller kan vi bruke gjennomsnittet av de siste månedene (f.eks. de siste 6 mnd. før permisjonen starter)? Håper du skjønte spm. mitt! 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 17. august 2000 Skrevet 17. august 2000 I så fall skal en lengre og mer representativ periode legges til grunn. du kan ikke velge en enkelt måned, men du kan f.eks argumentee med at siste 6 mndr gir et riktigere bilde av årsinntekten din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.