Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De roter med saksbehandling, sender dokumenter til feil avdeling, mister dokumenter og glemmer å legge inn dokumentasjon i elektronisk system!

Og systemet deres er jo mer firkantet enn det *kosteskaft opp bak* byråkratiet jeg jobber for!

Det er mennesklig å gjøre feil altså, men må alt rotet ramme meg?

Og jeg som ble lovt i januar at jeg skulle slippe mer rot!

Aaaaaargh!

Noen som vil låne meg 80 000kr?

Skrevet

Enig, Lånekassen er no skikkelig herk..

Hver gang jeg har søkt om lån har de rota med et el annet. Ett år tok det tre mnd før jeg fikk rett pengebeløp.

i tillegg må en sitte i telefonkø der en aldri får svar...

Skrevet

Enig, Lånekassen er no skikkelig herk..

Hver gang jeg har søkt om lån har de rota med et el annet. Ett år tok det tre mnd før jeg fikk rett pengebeløp.

i tillegg må en sitte i telefonkø der en aldri får svar...

Og når man får svar så må man settes over fordi personen som svarte vet ikke hvordan det skal løses, dette gjentar seg gjerne!

Skal du lide med disse lenge? Eller for å spørre på en ordentlig måte, har du lenge igjen av studiet ditt?

Skrevet

Og når man får svar så må man settes over fordi personen som svarte vet ikke hvordan det skal løses, dette gjentar seg gjerne!

Skal du lide med disse lenge? Eller for å spørre på en ordentlig måte, har du lenge igjen av studiet ditt?

Har desverre lenge igjen ja... (2 år) men skal ha pause frem til jul fra studier.

Skrevet

Har desverre lenge igjen ja... (2 år) men skal ha pause frem til jul fra studier.

Som meg det da!

Lykke til, og kos deg med studiefri!

Skrevet

Som meg det da!

Lykke til, og kos deg med studiefri!

Lykke til til deg også!

Ja, skal bli deilig å slippe studier for en stund...

Skrevet

Lykke til til deg også!

Ja, skal bli deilig å slippe studier for en stund...

Takk takk! :-)

Gjest Cindrlla
Skrevet

Jeg synes de er greie, har aldri opplevd rot.

Og nylig fikk jeg ettergitt 130.000 kr.

Skrevet

Jeg hadde heller aldri problemer med lånekassen da jeg hadde studielån.

Skrevet

Jeg hadde ikke problemer heller frem til jeg ble forsinket i utdanningen og de skulle ta vare på den dokumentasjonen det medførte. Poenget var at jeg skulle slippe å kontakte de hver gang jeg skulle ha lån/stipend (annet en søknad seff).

Skrevet

Neida, alt rotet rammer ikke deg. Noe av det havner nemlig her. *grrrmf*

Skrevet

Neida, alt rotet rammer ikke deg. Noe av det havner nemlig her. *grrrmf*

Uff da!

Hva kan man ta seg til som hevn, tro?

Du har i alle fall min dypeste sympati!

petter smart
Skrevet

Jeg tok noen ekstrafag (men innen samme retning) og da ble det sjau. Måtte skrive 4 klager før pengene kom.

Skrevet

Jeg tok noen ekstrafag (men innen samme retning) og da ble det sjau. Måtte skrive 4 klager før pengene kom.

Høres helt Lånekassen ut!

Jeg blir helt oppgitt, jeg!

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med Lånekassen, bortsett fra t de har for lang ventetid på telefon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...