Gå til innhold

Her var det liv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kjære dolere... Driver dere med idag da? Er været fint? og hva bedriver dere tiden med?

Stille innpå her idag gitt:(

Tenkte at jeg kunne få lese noen saftige diskusjoner igjen jeg:) Men neida...

Hilsen ei som sitter på jobb og kjeder seg:P

Videoannonse
Annonse
  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

23

• cathlin

7

• Yia

4

• EllaJo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest nicket fins ikke
Skrevet

Du får poste noe provoserende da, så skal du se folk våkner til liv ;)

Skrevet

Hei!

Gjør nøyaktig det samme som deg, kjeder meg på jobb!

Været er nydelig, og jeg ønsker meg ferie.

Skrevet

Jeg sitter og tenker på alle tingene jeg burde ha gjort mens frøkna sover... men er stygt redd det blir med tanken i dag også, gitt *knegg*

Skrevet

Jeg gjør som deg, sitter på jobb og kjeder meg.

Skrevet

Jeg sitter hjemme og kjeder meg. Har tatt ungene med på forskjellige ting hver dag de siste par ukene, men i dag er det akkurat som at luften har gått ut av meg og jeg er helt tom for ideer.

Skrevet

I dag tar jeg en rolig dag hjemme. Vaske litt klær og ikke minst rydde.... Var på sting-konsert i går kveld. kjempekjekt :)

Gjest sweet peach
Skrevet

Jeg har vaske og rydde dag i dag, til tross for fint vær. Huset er i ferd med å gro igjen.

Skrevet

jeg sitter hjemme og savner kjæresten (som jeg ikke har sett på en uke men treffer igjen i morgen kveld!!). Skal på jobb kl 15.00, og en liten bytur først nå snart, for å kjøpe noe småtteri til en liten overraskelsesgave til typen som jeg har jobbet med siden søndag :)

Skrevet

Pssst... det blir enda mer liv hvis du som trådstarter følger opp og er aktiv i din egen tråd :-p

Skrevet

Pssst... det blir enda mer liv hvis du som trådstarter følger opp og er aktiv i din egen tråd :-p

Jepp, I know;) men sitter akkurat for øyeblikket på jobben:) Så da svopper jeg bare innom mellom telefonene, som avogtil kan ta litt veeel langt tid:) Ok, meg da:) sitter på jobb, kjeder meg voldsomt, kunne tenke meg å være ute i den fiine sola :D og blitt brun isteden for rød (som jeg nå har blitt)

Skrevet

Jeg har vaske og rydde dag i dag, til tross for fint vær. Huset er i ferd med å gro igjen.

Wow:) flink pike:)

Skrevet

I dag tar jeg en rolig dag hjemme. Vaske litt klær og ikke minst rydde.... Var på sting-konsert i går kveld. kjempekjekt :)

Så har du vært på Moldejazzen da eller et annet sted? Såg nemlig at Sting skulle opptre på Moldejazzen... Og her sitter jeg:( meg og ville:)

Skrevet

Jeg sitter hjemme og kjeder meg. Har tatt ungene med på forskjellige ting hver dag de siste par ukene, men i dag er det akkurat som at luften har gått ut av meg og jeg er helt tom for ideer.

Da trenger man helt klart en dag med litt avslapping, rett og slett:) få opp energien igjen:) Nyt det mens det varer:)

Skrevet

jeg sitter hjemme og savner kjæresten (som jeg ikke har sett på en uke men treffer igjen i morgen kveld!!). Skal på jobb kl 15.00, og en liten bytur først nå snart, for å kjøpe noe småtteri til en liten overraskelsesgave til typen som jeg har jobbet med siden søndag :)

:) trist å savne kjæresten da.. men gave å greier:) hva får han da? *nyskjerrig*

Skrevet

Jeg sitter og tenker på alle tingene jeg burde ha gjort mens frøkna sover... men er stygt redd det blir med tanken i dag også, gitt *knegg*

Jamen er godt å planlegge litt før man setter igang vett;P litt tanke arbeid er jo ikke å forakte:)

Gjest Shira12
Skrevet

I dag skinner sola og det er glovarmt. Så jeg går litt immelom tunet og sola, og inn i skyggen og doler litt.

Egentlig burde jeg ryddet huset, siden jeg har hørt ett rykte om at det kommer besøk, men det er vel ikke lov og gjøre husarbeid i så fint vær vel?!!

Skrevet

Jeg gjør som deg, sitter på jobb og kjeder meg.

Godt, da er jeg ikke alene om det:)

Skrevet

Hei!

Gjør nøyaktig det samme som deg, kjeder meg på jobb!

Været er nydelig, og jeg ønsker meg ferie.

Jepp, ferie hadde vært deilig, men blir ikke ferie på meg før juul:( *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...